Blogger Widgets

2013. július 13., szombat

Forgatáson készült interjú Cassie-vel


Sziasztok!

A TMI Source oldal ott járhatott a forgatáson, és rengeteg interjút készítettek, amit most szép sorban hoznak. Az első Cassie-vel:



Van olyan szereplő, jelmez vagy forgatási helyszín, amit láttál, és azt gondoltad "Wow, pont így képzeltem"?
Azt hiszem, amikor először láttam a Csontvárost, azt gondoltam, wow, pont így képzeltem. Az... Nem akarok túl sokat mondani, de igazáb lenyűgöző és hihetetlenül részletgazdag. A helyszín minden egyes kis apró darabkája más és tényleg olyan érzésem volt, mintha valóságos lenne.


A Csontváros/Végzet ereklyéi történetét egy tetoválószalonban tett látogatás inspirálta. Van tetoválásod, és esetleg van olyan, amit a te regényeid inspiráltak?
Nincsenek tetoválásaim, sohasem tudtam elszánni magam egy konkrét tetoválás mellett, sajnos, de szeretnék tetoválást, és gondolkozom rajta, hogy amikor a film kijön, csináltatok egy rúnát.


Mi inspirálta az elképesztő írói nevedet?
Jane Austen nővérének a neve, és ő szokott történeteket írni neki, szóval ez inspirálta.


Az olvasóid számára szerinted mit fog ez a film hozzáadni a történetedhez, amit már olyan jól ismernek és szeretnek?
Szerintem egy film mindig más jelentésréteget ad egy történetnek ugyanúgy, ahogy színpadi adaptáció vagy egy zenemű, amit egy történet inspirált. A film a könyv egyfajta megvalósítása, szóval szerintem ez embereknek megadja a lehetőséget, hogy egy másik elképzelést lássanak a sajátjuknál.


Melyik jeleneteket várod a legjobban?
Szerintem számomra ez egy döntetlen lenne Magnus partija és az üvegházas jelenet között, amit már úgy ismerünk és szeretünk.


Van valamilyen tanács, amit egy konkrét színésznek adtál a karakterrel kapcsolatban, ami meglepte őket?
Nem vagyok benne biztos, hogy adtam olyan tanácsot, ami meglepte volna őket, de beszélgettem velük arról, hogy adjanak maguknak szabadságot abban, ahogy interpretálják a karaktereket úgy, ahogyan ők látják őket, és ne aggódjanak azon, hogy bármelyik felé húzzanak. Tudjátok, minden különböző rajongónak megvan a saját elképzelése arról, hogy milyen az a szereplő, és azt akartam, hogy a színészek érezzék, hogy azt kell választaniuk, ahogyan ők maguk látják őket.


Mitől lesz Harald Zwart a megfelelő rendező erre a filmre?
Szerintem ez teszi megfelelő rendezővé erre a filmre, hogy igazából nem egy fantasypasi, abban az értelemben, hogy ezelőtt még nem csinált fantasy filmeket. Ez nem jelenti, hogy nem szereti a fantasyt, rajongó, de úgy jött ehhez a projekthez, hogy valaki olyan nézőpontjából tudta nézni a dolgokat, aki a szereplők közti érzelmi kapcsolatokra koncentrált a munkáiban, és így ebben a történetben is ugyanezt teszi, a szereplők közti érzelmekre fókuszál, a különböző kapcsolatokra, nagyon elhivatott, hogy kiemelje, hogy minden szereplőnek kapcsolata van minden szereplővel, és szerintem ez az alapja annak, hogy egy fantasytörténet valóságos legyen.


Nehéz hagyni a forgatókönyvírónak, hogy irányítsa a történetedet, és hagyni, hogy a szavaidat a nagyképernyőre fordítsa?
Hát, én kicsit irányításmániás vagyok, szóval nehéz volt elengedni a történetet és hagyni, hogy valaki más átvegye, de a Constantinnal dolgozni nagyszerű volt. Nagyon sokat beszéltek velem, kikérték a véleményemet, és átgondolták a dolgokat, amiket mondtam. És végül is, én is olyan izgatott vagyok, amilyenek az olvasóim, hogy láthassam a végső filmet, és kész vagyok, hogy meglepetések érjenek.


Amikor Lily megkapta Clary szerepét, milyen tanácsot adtál neki a szerep megformálásához?
Amikor Lilyt kiválasztották Clarynek, igazából teljesen meg voltam lepve, nem tudtam, hogy őt fogják választani, szóval szerintem azt a tanácsot adtam, hogy ne érezze magát nyomás alatt amiatt, hogy sok ember van, akinek fontos a karakter, és aki azt szeretné látni, hogy így vagy úgy formálják meg, ne akarjon túlságoan megfelelni annak, amit az emberek akarnak látni, hogy megfelelően vörös-e a haja, hogy megfelelően zöld-e a szeme, hanem inkább próbálja megragadni azt, amit ő a szereplő valódi szellemének érez, és nagyon hittem a képességében, hogy meg tudja ezt tenni, és abból, amit eddig láttam, meg is tette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets