Blogger Widgets

2013. július 10., szerda

Csak hogy ne csak boldog dolgok legyenek az oldalon...


Sziasztok!

Ma annyi minden jót kaptunk már, gondoltam, kéne egy kis ellenpont. :D

Íme egy részlet a Clockwork Prince hangoskönyvből, az a bizonyos jelenet a végéről, amikor Will és Tessa...

Felolvassa: Ed Westwick :D

A poszt Clockwork Prince/A herceg SPOILER, ha még nem olvastad!






Shared from weliveandbreathewords using Embeddlr
listen at airam-asereht


Hogy tudjátok vele olvasni:

“I imagined you wanted an apology! You saved my life at the tea warehouse, and I am grateful, Will. I thought you wanted me to tell you that—”
Will looked as if she had slapped him. “I didn’t save your life so you’d be grateful!”
“Then, what?” Her voice rose. “You did it because it’s your mandate? Because the Law says—”
“I did it because I love you!” he half-shouted, and then, as if registering the shocked look on her face, he said in a more subdued voice, “I love you, Tessa, and I have loved you, almost since the moment I met you.”


És a magyar fordítás is:

– Azt hittem, azt szeretnéd, ha bocsánatot kérnék tőled. Megmentetted az életemet a raktárban, és hálás is vagyok, Will. Gondoltam, arra vársz, hogy ezt elmondjam neked...
Will olyan képet vágott, mintha a lány pofon vágta volna. – Nem azért mentettem meg az életedet, mert köszönetét vártam érte.
– Akkor miért? – Tessa felemelte a hangját. – Azért tetted, mert ez a kötelességed? Mert a Törvény azt mondja...
– Azért tettem, mert szeretlek! – A fiú félig kiabált, aztán mintha észlelte volna a döbbenetet a lány arcán, halkabban folytatta: – Szeretlek, Tessa, szinte azóta, hogy először megláttalak.

1 megjegyzés:

  1. még csak a könyv elején tartok, de most belehúzok :D imádom Ed hangját <3

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets