Blogger Widgets

2013. március 13., szerda

Petíció

Sziasztok!

Többetekkel beszélgettem már a témáról, és oldalt már kint van néhány hónapja a közvélemény-kutatás arról, hogy felirattal vagy szinkronosan szeretnénk-e a mozikban látni a Csontváros filmet. 

A többség felirattal szeretné. Ha a saját véleményemet kérdezitek, én is. Személy szerint azután, hogy a Pro Video a Twilight filmeket feliratosan hozta be, reméltem, hogy ez a jó szokásuk meg is marad. (Mert - szintén egyéni vélemény - a Twilight szinkronja pocsék.) De a Beautiful Creatures - Lenyűgöző teremtmények szinkronnal érkezett, most pedig úgy tűnik, hogy A burok is szinkronos lesz. (Legalábbis van szinkronos előzetese.)

Annak érdekében, hogy megmutassuk a Pro Videonak, hogy a legtöbben felirattal látnánk a legszívesebben a filmet a mozikban, létrehoztam egy petíciót, amit aláírhattok. Semmire sincs garancia, de most még időben vagyunk, hogy véleményt nyilvánítsunk. :)

A petíciót itt tudjátok aláírni:  


A petíciót én hoztam létre, és senki ne ijedjen meg, nem fogok reklámlevelekkel bombázni senkit, egészen nyugodtan írjátok alá. 

Arra kérek mindenkit, aki egyetért a petíció céljával, hogy terjesszétek az ismerőseitek körében, hogy minél több emberhez eljusson, és minél többen aláírják. Lehet megosztani Facebookon, Twitteren, Molyon stb., rátok bízom, terjesszétek szabadon! :D

Mert szeretnénk Jamie hangján hallani, hogy:
 

4 megjegyzés:

  1. Igen, a Burok sajnos az lesz, ez hivatalos :/

    VálaszTörlés
  2. Én személy szerint szeretném szinkronosan nézni :/

    VálaszTörlés
  3. egyetértek "Baka_girl"-el ..szeretném élvezni,az egész filmet úgy,hogy közben nem kell megeröltetenem magam..már 2x elolvastam,és még többször elő fog fordulni terveim szerint ! :D ..De..a harcjeleneteket (főleg),valamint a veszekedéseket nehéz követni,hogyha folyton olvasnod kell..persze,senki nem gondolja,hogy ellene vagyok a feliratnak..a kedvenc sorozatomat is így nézem..(és a legjobban Magnus,Jace,és Hodge hangját várom.. *O* *--* :3 ♥♥♥)

    VálaszTörlés
  4. Mindenkinek saját döntése, hogy aláírja-e vagy nem. Én az oldalsó közvélemény-kutatásból és az eddigi beszélgetéseim alapján úgy vettem észre, a többség feliratot szeretne.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets