Blogger Widgets

2013. január 9., szerda

Nyereményjáték!!!

Sziasztok!

Nos, dobpergést! Az oldal első nyereményjátéka! Méghozzá Fummie jóvoltából! :D Remélem, ti is olyan izgatottak vagyok ezzel kapcsolatban, mint én. :) Szabad linkelni ismerősöknek, barátoknak, megosztani Facebookon, szóval terjeszteni mindenféle formában. :D

És akkor következzen Fummie üzenete, benne a játékszabályokkal:



Sziasztok!



Fummie vagyok, és úgy alakult, hogy két Herceg példányom lett, és gondoltam, nekem úgysem kell kettő, úgyhogy az egyiket felajánlom nyereményként. Öt egyszerű (tényleg) kérdést tettem fel Az angyalból. Ha legalább egyszer olvastátok a könyvet, biztosan menni fog. A válaszokat küldjétek el az arnyvadaszok.nyeremenyjatek@gmail.com e-mail címre a nevetekkel együtt (becenév vagy teljes név, nekem mindegy), a tárgy pedig „A herceg” legyen. A válaszokat január 27-én éjfélig várom, a helyes megfejtők között pedig kisorsolom a nyertest 28-án. Sok szerencsét, és az Angyal legyen veletek! :)



1. Hogy hívják a főszereplő lányt? (teljes név)

2. Honnan származik a főszereplő? (város)

3. Milyen állat szerepel a könyv végén, és hogy hívják?

4. Melyik az a szereplő, aki a Végzet ereklyéiben és Az angyalban is benne van? (Kis megjegyzés Deszytől: Több ilyen szereplő is van igazából, de valószínűleg úgyis mindenki a legnyilvánvalóbbat írja. De szerintem Fummie mindegyik megoldást elfogadja. :D)

5. Milyen képessége van a főszereplőnek?

15 megjegyzés:

  1. Öm, a 3. kérdést nem teljesen értem. Melyik könyv végén? Gondolom csak nem a hercegről van szó :D Hanem az angyal például?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy a szövegben Fummie is írta, minden kérdés Az angyalra vonatkozik. :)

      Törlés
    2. Ott van a szövegben h a kérdések az Az angyalból vannak - "Öt egyszerű (tényleg) kérdést tettem fel Az angyalból"...szóval akk csak az angyalra utal:)

      Törlés
  2. Am a macskara gondol aki szerepel a csontvarosba is a nevet most nem mondom el neked kell rajonnod;)

    VálaszTörlés
  3. Pedig többször is elolvastam :D váá ezer bocs a figyelmetlenségemért. Köszöntem a választ. De akkor ezek szerint jól sejtettem

    VálaszTörlés
  4. Azt szeretném kérdezni, hogy meddig küldhetem el? Mennyi a határidő?

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. A határidő is ott van a szövegben:

    "A válaszokat január 27-én éjfélig várom"

    VálaszTörlés
  7. Hát én a negyedik kérdésre kapásból tudok négyet.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A legnyilvánvalóbbra kell gondolni, de egyrészt szerintem Fummie bármelyiket elfogadja, ha helyes, másrészt pedig ha többet írsz, az nem lehet gond. :)

      Törlés
    2. Bármelyik négyet elfogadom. :D

      Törlés
  8. Hol lesz kirakva az hogy ki nyert? Vagy e-mailban lesz értesítve?
    Köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma 19:00-kor felkerül a blogra az eredmény, és a győztest természetesen emailben is értesítjük. :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets