Blogger Widgets

2013. január 6., vasárnap

A teljes történet - Kivágott A herceg jelenet

Kivágott jelenet A hercegből – Will beszél a titkáról Jemnek
(Ennél fogva A herceg spoiler!!!) 


A teljes történet

– És ez az? – kérdezte Jem. – Ez a teljes történet? Az igazság?

Az íróasztalánál ült, az egyik lábát maga alá húzta a széken. Nagyon fiatalnak tűnt. A hegedűjét a szék oldalának támasztotta. Épp játszott rajta, amikor Will bejött, bevezetés nélkül, kinyilvánítva, hogy vége a színlelésnek: Will valamit be akart vallani, és most volt itt az ideje.

Ez a zene végét jelentette: Jem ijedt pillantással eresztette le a hegedűt, feszülten hátradőlt, mintha bármire fel lenne készülve, amit Will rá akar zúdítani.

– Ez a teljes történet – mondta Will, aki fel-le sétált miközben beszélt, és csak most állt meg, hogy Jemre nézzen. – És nem hibáztatlak érte, ha gyűlölsz engem. Megértem.

Hosszú szünet következett. Jem meredten nézte az arcát, meredten és ezüstösen a tűz hullámzó fényében. – Soha nem tudnálak gyűlölni, William.

Will gyomra összeszűkült, amikor egy másik arcot látott maga előtt, egy kék-szürke szempárt, amint merőn nézett rá. – Soha nem tudnálak gyűlölni téged, Will, nem számít, milyen erősen próbálnám – mondta.

Abban a pillanatban fájdalmasan tudatában volt, hogy amit Jemnek elmondott, nem a „teljes történet”. Volt még több igazság. Ott volt a szerelme Tessa iránt. De ezt a terhet neki kellett cipelnie, nem Jemnek. Ez valami olyasmi volt, aminek rejtve kellett maradnia Jem boldogsága érdekében. – Megérdemlem – szólalt meg Will szárazon. – Azt hittem, hogy megátkoztak, hogy mindenki, aki számít nekem, meghal. És én mégis törődtem veled, és hagytam, hogy a testvérem legyél, kockáztattam a veszélyt, hogy te...

– Nem volt veszély.

– De én azt hittem, hogy van. Ha egy pisztolyt tartanék a fejedhez, James, és meghúznám a ravaszt, tényleg számítana, ha nem tudnám, hogy nincs megtöltve?

Jem szeme kitágult, és aztán nevetett, lágyan kacagott. – Azt hiszed, hogy nem tudtam, hogy van egy titkod? – kérdezte. – Azt hiszed, hogy csak úgy csukott szemmel belesétáltam a barátságunkba? Nem tudtam a természetét a súlynak, amit cipeltél. De tudtam, hogy ott van. – A hangja ellágyult. – Tudtam, hogy azt gondolod, méreg vagy mindenki számára magad körül – folytatta. – Tudtam, hogy azt gondolod, van valami bomlasztó erő veled kapcsolatban, ami összetörne engem. Meg akartam mutatni, hogy nem török össze. Hogy a szeretet nem törékeny. Megtettem?

Will gyámoltalanul megvonta a vállát. Majdnem azt kívánta, Jem bár dühös lenne rá. Azzal könnyebb lenne szembenézni. De hogy mondhatná el Jemnek, hogy ez a megbocsátás kísérti őt, minden alkalommal, amikor Tessára nézett és akarta őt, minden alkalommal, amikor annyira akarta, amit nem tudott kiérdemelni. – Megmentetted az életemet, James.

Jem arcán mosoly terült szét, olyan ragyogó, ahogyan a napfény törik meg a Temzén. – Ez minden, amit valaha akartam.

7 megjegyzés:

  1. Óóóó!! Ez olyan szép volt!! *.*

    VálaszTörlés
  2. Oh, az én kis aranyos Jem-em.... mennyire imádom őt!!!!! :)

    UI: Deszy, nincs még véletlenül ilyen kimaradt jelenet, amiben Jem benne van és még nem fordítottad le? És ha lesz egy kis időd, akkor valamikor le fogod azokat fordítani? Nem sürgetés céljából, csak gondoltam megkérdezem.... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Több is van, igyekszem velük, de ez általában kicsit több időmbe telik. De lesznek még a közeljövőben ilyenek.

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Ez... ez benne van A hercegnőben, nem? Most olvasom és a pisztolyos részre tisztán emlékszem! De jó magyarul olvasni! :)

    VálaszTörlés
  5. Ez valamelyikben tuti benne volt! Még most is tisztán emlékszem rá.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets