Blogger Widgets

2013. január 12., szombat

Gyakori kérdések - Hasznos tanácsok a nyereményjátékhoz

Sziasztok!

Ezt Sandra küldte be nekünk, és meg kell mondjam, és nagyon jól szórakoztam rajta. Az Árnyvadászok immáron a Gyakorikérdések.hu-t is meghódították.

Nagyobb méretért katt!

Tehát, ha valaki a nyereményjátékban szeretne részt venni (részletek itt), akkor azt tanácsolom, más forrásból keresgéljen, úgy jobban jár.

Tehát néhány hasznos tanács, ha valamelyik kérdésre nem tudjátok a választ:
  • Először is, engem ne kérdezzetek. Nem gonoszságból, de én elvből nem válaszolom meg a kérdéseket senki helyett, mert senkit sem szeretnék előnyhöz juttatni. Szerintem ez tökéletesen érthető. Ha bármi mással kapcsolatosan akad azonban kérdésetek, azokban szívesen segítek.
  • A legjobb mód, hogy biztosan tudjátok a választ, természetesen a könyv újraolvasása. A határidő elég tág hozzá, hogy beleférjen. 
  • Az egyik kérdésre a válasz már a fülszövegből kiderül.
  • Az egyik másik kérdésre, ami talán a legnagyobb fejtörést okozhatja, könnyebb a megfejtés, mint gondolnátok. Elég észben tartani, hogy Cassie összefűzi a két sorozatot sok apróságban is.
  • Ha valaki mindkét sorozatban szerepel, akkor az nagy eséllyel...
  • Többet nem segítek. :D Mindenesetre hadd tegyek még hozzá annyit az egészhez, hogy ha valamire nem emlékeztek, és valamiért nem tudjátok újraolvasni az első részt, akkor annyit mondanék: az internet korában mindent meg lehet találni, csak keresni kell. ;)

3 megjegyzés:

  1. Látom celeb lettem! :D

    Este tettem fel sietve a kérdést, mert nem volt időm keresgélni. Azóta már megkaptam pdf-ben magyarul. Majd átnézem. Viszont jót röhögtem, azon, hogy ide is felkerült.

    Ui.: Szandra küldök neked egy hatalmas cuppanós puszit amiért ilyen önérzetes vagy!

    A.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves A.
      Elég nagy arcod van ahhoz képest, amit csináltál. Én - és biztos vagyok benne, hogy még elég sokan - inkább elszégyellném magam a helyedben, és nem itt kiáltanám ki magam celebnek. Lehet utálni!

      Törlés
    2. Egyetértek. Kissé pofátlan tényleg, főleg, hogy egy versenyről van szó, ráadásul nem is nehéz kérdésekkel. Én inkább elnézést kérnék, nem nagyképűsködnék.
      De te tudod...
      Névtelenül úgy sincs tétje a dolognak.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets