Blogger Widgets

2012. augusztus 23., csütörtök

Raphael helyett Lieutenant

Sziasztok!

A helyzet az, hogy a Csontváros filmben nem lesz Raphael. Ez már hivatalos. A honlapon is lecserélték.


 De akkor mégis mi lesz? Nos, Raphael ki, Lieutenant be.

És amiről már korábban írtam, beteljesült. Elyas M'Barek, a németek üdvöskéje szerepelni fog a TMI filmben, ő lesz Lieutenant vámpír. Íme:


Ezt már ő maga is kiírta a Facebook oldalán, és dicséretére legyen mondva, hogy ő is érzi, mekkora dolog ez. Nagyon izgatottnak tűnik.



A dolgot Cassie is bejelentette, a teljes kiírását lefordítom, mert ad némi magyarázatot arra is, hogy ez a casting miért történt valamivel később, mint a többi, ír arról is, hogy miért nem lesz Raphael az első részben stb.

Szóval ezt írta Cassie:

Nos, ez egy másik casting - az előzőeket Stephanie Corsalini végezte, de ez a casting már Kanadában zajlott. Ezeknek az embereknek a munkáját nem ismerem, és nem láttam meghallgatást vagy ilyesmit (ami teljesen normális - különösen kisebb szerepek esetében, mint ez is. Ez nem jelent semmi rosszat). Az Alaricot játszó színésszel, Harry van Gorkummal együtt vacsoráztam, amikor Torontóban voltam. Nagyon kedves volt. 

Ami Raphaelt/Lieutenant vámpírt/Elyas M'Bareket illeti, amit nekem mondtak az az, hogy nem volt elég hely, hogy rendesen bemutassák Raphaelt. Raphael végülis nem az a vámpír, akihez Simon Magnus partiján kerül. Két különböző vámpírról van szó, és úgy érezték, nem volt elég hely mindkettőjüknek. (Ez nem olyan döntés, amit én hoztam, vagy bármi ellenőrzésem lett volna felette - amikor eladod a filmes jogokat, elfogadod, hogy vannak döntések egy könyvadaptáció során, amelyeket nélküled hoznak meg. A forgatókönyveket is átírják a forgatásig többször, és még a forgatáson is. Soha nincsenek teljesen kész, amíg a filmet  le nem forgatták.) Tehát Elyas játssza majd LV-t, aki a New York-i vámpírklán tagja. 

Raphael nem lesz benne ebben a filmben, de remélik, hogy a Hamuvárosban bemutathatják, mivel minden könyvvel nagyobb és nagyobb szerepe van. Szomorú vagyok, amiért nem láthatjuk Raphael hamarabb, ahogyan közületek is sokan azok vagytok, de remélem, hogy amikor eljön az ideje, úgy fogják bemutatni, amit megérdemel. Sok tehetséges latin színész van, akik tökéletesek lennének a szerepre. 
Közben viszont örülök, hogy láthatom, hogyan reagáltak a német/oszták rajongók a castingra, és nagyon örülök, hogy olyan színészt választottak, aki nem fehér, mert ez is jelzi a NYC-it vámpírklán sokszínűségét.


Zárójeles megjegyzés tőlem, hogy szerintem filmes-marketinges szempontból is jó, hogy ennyiféle nemzetiségű színész szerepel a filmben, mert így azokban az országokban/tájegységekben, ahonnan jönnek, valószínűleg nagyobb figyelmet kap majd a film. Tehát Amerika, Anglia és Írország után Németország is örülhet. :D

És akkor zárásként néhány kép róla:



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets