Blogger Widgets

2012. augusztus 23., csütörtök

Ide jutottunk? o.O

Sziasztok!

A TMI fandom híres a lelkesedéséről, a nyitottságáról és a szeretetéről. Ezért is nem hiszem el, hogy idáig jutottunk.

Ugyanis nagyon sokan azzal vádolják Jamie-t, hogy szemét, amiért nem megy oda a forgatáson a rajongókhoz és nem osztogat autogramot, mint Lily és Robert. 

Szerencsére Tumblr-ön többen a védelmére keltek, egy ilyet be is másolnék:



Szóval öntsünk tiszta vizet a pohárba!

  • A rajongók beszámolói alapján, akik találkoztak vele, Jamie-vel semmi baj nincs, nagyon kedves és közvetlen.
  • Azért nem megy oda olyan sokszor a rajongókhoz meg ilyesmi, mert állítólag nem engedik neki. Lily és Robert a legtöbb esetben szinte ugyanúgy néznek ki, mint a hétköznapi életben, így az ő megjelenésük nem kavar akkora port, mint az, hogy hogy néz ki Jace. Szóval vele kapcsolatban nem véletlenül titkolóznak. (Ha megnézitek, amikor Árnyvadász cuccban volt, akkor Lily sem osztogatott autogramot, és Kevin meg Jemima sem.)
  • A jelmezből adódóan Lilynek és Robertnek valószínűleg kicsit több ideje van a jelenetek közötti szünetben. Ugyanis Jamie-nek meg kell festeni a rúnáit, be kell tennie a kontaktlencséit stb. Amikor pedig nem forgat, nagy eséllyel dolgozik, edzésen van, mint Kevin. Szóval minden bizonnyal elfoglalt és nagyon fáradt is. 
  • Azért azt is vegyük figyelembe, hogy állítólag nagy hőség van a helyszínen, ő meg ott álldogál a napon bőrcuccban, nyakig beöltözve. Ez sem lehet túl kellemes és lelkesítő.
  • Ha belegondolunk, Robertnek és Lilynek még újabb ez a nagy lelkesedés, hiszen eddig még nem szerepeltek ilyen nagyon fandommal rendelkező filmekben. Míg Jamie már átélte az őrületet (a sikítozó, belé kapaszkodó rajongókat) a Harry Potterrel és a Twilighttal, így nem meglepő, ha ő már ismeri a dolog teher részét is.
  • És nem árt megjegyezni azt sem, hogy nem biztos, hogy Jamie azt gondolja, hogy nagyon vágynának a rajongók arra, hogy integessen nekik meg ilyesmi, mivel a legtöbben nem örültek neki. Twitteren állítólag még halálos fenyegetést is kapott, amikor kiderült, hogy ő lesz Jace. 

Szóval összegezve van oka annak, hogy Jamie miért nem olyan közvetlen a helyszínen tartózkodó rajongókkal, mint Lily vagy Robert. Biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb ő is fog aláírást osztogatni meg fotózkodni. Mutassunk felé egy kis szeretet mi is!

7 megjegyzés:

  1. Egyetértek...Neki azért jóval több munkája,edzése és fáradtsága van mint a többieknek. Mégiscsak ő az egyik FŐ szereplő. És dicséretes,hogy ennyire koncentrál a szerepére,és hogy edz,hogy még jobb legyen!!!!
    A másik meg,hogy nem örülnek,hogy ő kapta a szerepet...Jamie TÖKÉLETES Jace:) A filmben majd mindenki rájön...de már a képek is ezt bizonyítják :)

    VálaszTörlés
  2. Őszintén én nem vagyok hatalmas Jamie rajongó.... na de mégis fenyegetni?!? Ennyire én se süllyednék. Amúgy én kedvelem mindegyik szereplőt hisz már annak is örülnünk kéne hogy elvállaltàk. Örüljünk hisz olyan színészt kaptunk aki nem ordibál a rendezővel vagy csap egy hatalmas patàliát... Valójàban én boldog vagyok hogy Jamie és Lily egy filmben jàtszanak... úgyhogy hajrá Jamie!

    VálaszTörlés
  3. Oké akkor most mi is van?
    Először mindenki kiakad mert Jamie kapja a szerepet (megjegyezném hogy én oda meg vissza voltam az örömtől) most meg azon hisztiznek hogy nem megy oda autogramot osztani.Amikor a rajongók megfenyegették.Ezen kiakadtam.Nem is kicsit.
    Ha jól emlékszem valamelyik nap lefényképezkedett az egyik rajongóval.
    Szerintem egyébként jó ez a elérhetetlen taktika(már ha tényleg ezért nem mehet oda a rajongókhoz)ha belegondolunk akkor Jace sem az a hű de kedves árnyvadász hanem arrogáns,helyes meg szexi(amit Jamie hoz is).
    A film szemszögéből nézve ez a jó hisz borzolja a kedélyeket.
    Legalábbis szerintem. :D
    És Fire princess egyetértek:Jamie tényleg TÖKÉLETES Jace!!!

    VálaszTörlés
  4. Az én helyébe én se mennék oda senkihez sem. Már csak a fáradtság miatt sem..Meg, hogy megfenyegették?? :O Te jó ég! Miért várná el tőle bárki is, hogy mézes mázos legyen, mikor sokkon ki nem álhaták...
    Legalább, így tud koncentrálni a filmre és a filmben megmutatni, hogy igenis jó Jacenek!! :D (legalábbis remélem :D)

    VálaszTörlés
  5. Nem értem mitől lenne olyan jó ez a fandom - igaz én is a része vagyok már egy ideje, de lassan odáig jutok, hogy ezt szégyellem. A TMI fandom nagy része nyafogó p*csa (már elnézést a csúnya kifejezésért), akiknek semmi nem jó és mindenben keresnek valami rosszat.
    Ugyanez a cirkusz lement akkor is, mikor kijöttek az első forgatási napról a képek. A "szerető fandom" nagy része pedig nem úgy reagált ahogyan ez elvárható lett volna - vagyis nem sikítottak és "örömködtek" a képek láttán -, hanem elkeztek belekötni minden apró dologba; Jemima haja miért nem fekete? Miért nem magasabb Clarynél? Lily miért van árnyadászruhában? Hogy néz ki Jamie haja? És a legdurvább ezek közül - amit a mainapig nem értek hogy mi afene bajuk volt -: Hogy néz ki Kevin? Mi ez a béna ruha rajta, sajnálom, hogy szegénynek fel kellett venni. Milyen a haja, miért áll úgy, ahogy?
    Most komolyan: EZ KIT ÉRDEKEL??? Nekem az első reakcióm az volt mikor megláttam a képeket, hogy "OMG.OMG:OMG", és ezt ismételgettem még percekig... érdekes, nekem valahogy nem tűntek fel ezek a "hatalmas hibák", én egyszerűen örültem, amiért végre láthatom őket Isabelle-t, Alecet, Jace-t és Clary-t.
    Amit pedig ismét - és még ezelőtt is - leműveltek Jamie-vel, egyszerűen nem bírom ép ésszel felfogni. Talán bennem van a hiba... Nincs is kedvem tovább írni erről, annyira elegem van már ebből a fandomból. Sajnálom Jamie-t, hogy így bánnak vele - semmi nem jó, amit csinál -, sajnálom Kevint - bár nem hiszem, hogy őt túlságosan megrengette volna a sok idióta lány véleménye, de azért mégis - és őszintén mondom, sajnálom, hogy ilyen ez a fandom.
    Sajnálom, hogy velük egy lapon emlegetnek..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljes mértékben egyet értek veled! Mindennek van határa és nagyon kezdik átlépni.

      Törlés
  6. Mindenkinek igaza van! Egyetértek veletek! Én sem kedveltem Jamiet, de csak mert nem ismertem annyira a filmjeit/sorozat szerepeit... Aztán megnéztem, és rájöttem, hogy jó színész, és TÖKÉLETESEN fogja játszani Jace karakterét! :) Amondó vagyok, hogy ne foglalkozzunk mások véleményével, értsünk egyet abban, hogy mi kedveljük Jamiet és támogassuk lelkes rajongásunkkal! :) <3 Jamie

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets