Blogger Widgets

2012. augusztus 22., szerda

Megvan Eric és Alaric



9 megjegyzés:

  1. Meg tudná nekem valaki mondani, hogy ők milyen szerepet játszanak? Én nem emlékszem rájuk a könyvből.. o.O Benne vannak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eric Simon zenészbarátja, aki azokat a hülye szövegeket írja, Alaric pedig a régi vérfarkasvezér.:)

      Törlés
    2. Jaj, igen. Miután megírtam már eszembe jutott és a kép alatt is észrevettem.. :D Amúgy köszi! :)

      Törlés
  2. Nem tudom miért, de Ericet mindig is kínainak képzeltem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a Twilight miatt lehet. Abban ferdeszemű az Eric nevű szereplő, nem?

      Törlés
  3. De sz*rul néz ki Eric...Már bocs, de ennél jobb képünek képzeltem el ha már egy banda tagja és verseket ír

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nem túl jó pasi. De attól, hogy bandatag és pocsék verseket ír, miért kéne jól kinéznie? Egyébként is, annyi a jó pasi a filmben, kell az ellenpont, hogy hihető legyen. xD

      Törlés
    2. Vééégülis igazad van :D Kell az ellenpont :)

      Törlés
  4. Én nagyjából így képzeltem el Ericet, talán egy kicsit fiatalabbnak, de az én elképzelésemhez nagyon passzol. Alaricnak tökéletes lesz Harry, mondjuk az a fura, hogy én ilyen idősnek képzeltem el Luke-kot is, nekem valahogy Aidan Turner kicsi túl fiatal. Észrevettem, hogy egyre jobban kezdem megkedvelni a színészeket, már jobban látom bennük a karaktereket, kicsit sem voltam megelégedve azzal, hogy Jonathan Rhys Meyers lett Valentin, ha kicsit utánaszámolunk, akkor Valentine minimum 35, a színésznek pedig olyan fiatalos ábrázata van, hogy számomra egyáltalán nem hiteles. Aztán most láttam a képet a rajongókkal, és a nézése azért még is csak Valentine a fene egye meg. Szóval szerintem mindenki meg fog elégedni a színészekkel, csak idő kell hozzá.

    Eszti

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets