Blogger Widgets

2012. augusztus 24., péntek

Két levél xD

Sziasztok!

Hogy legyen míg csámcsogni, amíg nem leszek. :P


Kedves Alec!

Hallottam, amikor kis korunkban Maryse altatót énekelt neked. Miből gondolod, hogy nem hallak, amikor Magnus a szobádban van?

U.i.: A párnák nem fogják fel a zajt. Egyáltalán.

Üdvözlettel,
Vegyél-füldugót-a-parabataidnak


És még egy:







Kedves Jace!

A pokolra szállni könnyebb, mint bejutni Clary bugyijába.

Üdvözlettel:
Még nem frusztált szexuálisan?


És igen, ezután rendszeresen lesznek ilyenek.

9 megjegyzés:

  1. Uramisten!!XD:DDD...Hát ezek elmebetegekXDD

    VálaszTörlés
  2. Jujj, ez nagyon jó!!!:) Ilyet még sokat!:D

    VálaszTörlés
  3. XD Anyám! Az első nagyon durva! XD
    Mellékesen... honnan tudjátok, h novemberben jelenik meg A Herceg? Utána néztem a legnagyobb könyvesboltok honlapján és egyiken se jegyezték elő előrendelésben... szal sehol semmi :S Menniyre tuti ez a november? :D Tudom, hogy tervezett megjelenéls (ami nem jelent túl sokat... már megtanultam néhány könyvnél XDXDXD), de éppen számolgatok, h megtudjam venni majdan, ha megjelenik és tutira kell mennem! XD
    Amúgy azt tudni, h ki küldte ezeket a leveleket? :D Ezeket Cassandra találja ki ugye és nem rajongók?
    Bocsi a sok baromságomért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor sorban.
      A megjelenést a Vörös Pöttyös Facebook oldalon írták ki, és én benne vagyok egy zárt csoportban is, amiben több könyves blogger és több Könyvmolyképzős dolgozó, fordító is benne van, és Katona Ildikó alapította. Szóval igen, egyelőre úgy néz ki, hogy november. Volt már olyan már könyvek esetében, hogy csúszás volt, és olyan is, hogy a nyomda miatt lett 2-3 hetes késés, de szerintem legkésőbb karácsonyra tuti megjelenik csúszás esetén is.

      A levelek egy tumblr oldalról származnak, teljes mértékben rajongók által készített, Cassandra Clare-nek olyan szempontból nincs hozzá köze, hogy nem ő írta őket. Csak az ő történetére épülnek. Afféle mini fanfictionként is fel lehet őket fogni.

      Törlés
  4. Méghogy Alec humora megfejthetetlen :D
    És Jace...alig várom a többi ilyet.
    Potter: Szerintem Cassie írta,mint a többi levelet amit a körútra vitt magával.

    VálaszTörlés
  5. Hát ezek marha nagyok.:'D Imádom őket.!<3:D

    VálaszTörlés
  6. Hát ez nagy XD Am a neten van még vagy kb 20 ilyen levél, de ezeket még nem láttam xd :D Remélem majd azokat is felrakod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rengeteg ilyen van. És igen, külön rovat lesz belőlük: Levelek. :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets