Blogger Widgets

2014. június 17., kedd

Igen, megjelent a Bane krónikák


Sziasztok!

Úgy látom, van egy kis képzavar a két legújabb Bane krónikák novellával kapcsolatban. Akkor nézzük!

Igen, a novellák, az ötödik és hatodik, megjelentek. 

Elit Team kiadásban, ami azt jelenti, hogy kaphatóak ugyan, de egy ideig csak a kiadótól tudjátok beszerezni. 

Itt:








(Utóbbiról azt írtam korábban, hogy szerintem érdemes elolvasni még a Mennyei tűz városa előtt, ezt érdemes lehet fejben tartani. Persze egyébként anélkül is érthető lesz a TMI befejező kötete, de jobban érthető egy bizonyos dolog a novella ismeretében.)

Tehát igen, a novellák kaphatóak, sok mindenkinek már a polcán csücsül, és beszerezhetőek. 
Körülbelül egy hónap múlva kerül "rendes" kereskedelmi forgalomba, azaz akkortól lesz kapható a nagy könyvkereskedelmi láncokban (pl. Libri, Alexandra), addig nem. 

Viszont a kiadótól rendelve az alábbi "extrák" járnak:

  • 18 kedvezmény
  • 2 könyvtől ingyen szállítás (ami azt jelenti, hogy ha megrendelitek a két Bane novellát, már ingyen szállítanak)
  • Számozott példány
  • Június 30-ig rendelésenként egy ajándék könyv, amennyiben van Elit Team könyv a rendelésben (Mindkét Bane elit, szóval ha valaki más is szeretne venni, és az ajándék könyvre hajt, akkor a két Bane-t két külön rendelésbe is teheti, egy-egy régebbi könyvvel, és akkor megvan az ingyen szállítás is, és két ajándék könyv.)
Az Elit Teamről ITT olvashattok részletesen.

Ezt a rendszert már csak azért is érdemes megjegyezni, mert hasonlóra számíthatunk majd a Mennyei tűz városa megjelenésénél is. Szóval újra csak azt tudom tanácsolni, ne rendeljétek elő máshonnan, mert akkor várnotok kell majd még további 1-1,5 hónapot rá.

3 megjegyzés:

  1. Szia:) nekem egy kérdésem lenne, nem pontosan értem, hogy ez Elit team-nél hogy van a szállítás, mert ugye nem tudok pontos címet megadni, így hol tudom átvenni a könyvet és mikor?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem igazán értem, hogy miért nem tudsz pontos címet megadni. Mindenesetre Pick Pack pontra is lehet kérni.

      Törlés
    2. Szia! Köszönöm közben megtaláltam mit rontottam el :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets