Blogger Widgets

2014. május 15., csütörtök

Ty autista


Sziasztok!

Az ask.fm oldalon már írtam róla, hogy szerintem Ty lesz az, aki autista, és rá is kérdeztem
Cassie-nél Twitteren, de aztán hosszabban válaszolt is a kérdésre Tumblr-en.

Tehát akkor Ty autizmusáról:

Igen, Ty autista. Örülök, hogy észrevettétek, mert ez fontos része a karakterének. A mostohatestvérek autista (mindig problémák akadnak a közösségben, hogy autistának vagy autizmussal élőnek hívjuk őket, úgyhogy én próbálom azt használni, amelyiket ők előnyben részesítik), és részben ennek a kapcsolatnak köszönhetően döntöttem el, hogy fogok írni egy neuroatipikus hősről. Tynak szerető és támogató családja van, de nyilvánvalóan egy olyan társadalomban él, amely intoleráns a különbözőségekkel szemben, és nagyon rossz kapcsolata mindenféle neurotipikus zavarral. Ty az egyik kedvencem és nagyon nagy szerepe lesz a TDA-ban. Azt akartam, hogy egyértelmű legyen, hogy intelligens és tehetséges, és legalább annyira megérdemli a szeretetet, a tiszteletet és az elismerést, mint neurotipikus társai, akár épp küzd valamivel, akár nem, és nagyon remélem, hogy ti is szeretni fogjátok.

2 megjegyzés:

  1. Ty most akkor kinek a gyereke?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ty az Tiberius Blackthorn, tehát nem általunk már ismert szereplő gyereke, hanem a Dark Artifices sorozat fiú főszereplőjének az öccse.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets