Blogger Widgets

2014. március 27., csütörtök

Magisterium - A részletről, fülszöveg és minden egyéb


Sziasztok!

A The Iron Trial borítójával együtt kaptunk egy részletet is a könyvből, amit olvashattok ITT. A lefordításhoz
kicsit hosszú, de annyit elmondhatok róla, hogy a prológusban rögtön kapunk egy nagy rejtélyt. A főszereplőnk, Callum szülei tudnak varázsolni, és a prológusban az édesapa szemszögéből nézhetjük végig, hogyan siet családjára megmentésére. Feleségét azonban holtan találja, ahogyan az asszony testvérét is, fiát, Callumot pedig sérülten. Aztán legnagyobb döbbenetére kiderül, hogy a gyermek anyja a kardjával azt írta a jégbe: Öld meg a gyereket! 
Ezután ugrunk az időben, a már 12 éves Callum igaz rosszcsont, a városban mindenki ismeri a zűrjeiről. A varázslattól apja igyekszik távol tartani, azonban hirtelen minden megváltozik...

Fülszöveg:
A tizenkét éves Callum Hunt úgy nőtt fel, hogy három szabályt tökéletesen ismert. Sose bízz egy mágusban! Soha ne menj át egy teszten, amit mágustól kapsz. És soha ne hagyd, hogy egy mágus elvigyen a Magisteriumba. 
Call megszegni készül az össze szabályt. És amikor megteszi, az élete oly módokon változik meg, ahogyan elképzelni sem tudta.

Cassie a következőt nyilatkozta:
Az ötrészes sorozattal a 8-12 éveseket célozzuk meg. A Magisterium diákjai a főszereplők, ami egy akadémia olyanoknak, tehetséget mutatnak a varázslatok felé. Cassie azt mondta: "kicsit féltem, hogy nem fogom tudni elkapni a middle-grade történetek hangját, mivel eddig csak idősebb tiniknek írtam. Az, hogy Hollyval együtt dolgozhattam, nagyon sokat segített, hiszen ő igazi middle-grade szakértő."

Cassie a Tumblr oldalán még azt is elárulta, kik a szereplők a borítón:
Aaron középen, Callum a bal oldalon, Tamara a jobbon.

2 megjegyzés:

  1. Csak nekem van egy apró Harry Potter feelingem? Csak egy egészen apró, de azért van. Mindenesetre én már kinőttem a 8-12 éves korosztályt és maga a történet sem fogott meg annyira, hogy tolongjak érte a boltokban, valószínűleg nem fogom elolvasni, de sok sikert Cassienek és Hollynak! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is a HP ugrott be.. De nem annyira:) lehet elolvasom nem tudom..:)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets