Blogger Widgets

2014. január 5., vasárnap

Vasárnapi Vámpírok: Dracula 6. rész

Szóval visszatértünk a szünet után. A sorozat is, én is. Csak nagy vonalakban emlékeztem, mi történt eddig. Persze, azért a főbb események megvoltak, meg az előzmények bemutatása is segített, de ilyen apró részletek eltűntek. Érdekes, hogy nem is vártam, vagy nem is hiányzott az egész sorozat, pedig ilyenkor azért már szoktam nézni, hány nap van a folytatásig (mint mondjuk a Walking Deadnél, az még egy hónap!).
Ebben a részben szintén volt minden: egymás háta mögött szervezkedés, rablás, egyértelműen mű szerelmes pillantások, látványosan fröcsögő vér. Komolyan, nem tudom, hogy tud ez a pasi így enni, egy normál újszülött vámpír bármelyik másik világban feleennyi mocskot nem csinál. Élek a gyanúperrel, hogy Drakula nem is vámpír, hanem csak úgy csinál, ezért minden összevérez. Azt se tudja, milyen egy igazi vámpír. Jó, nyilván látványosra akarták csinálni, mert hű meg há, de ez így már inkább komikus, mint ijesztő.
Az a vampirehunter nő is (akinek még mindig képtelen vagyok megjegyezni a nevét, nem jó a névmemóriám, ez van, vizuális típus vagyok) ott szervezkedik, de nem értem, van-e ennek a dolognak célja, vagy lesz-e ebből haszna. Lehet, csak poénból csinálja, mert jól szórakozik. Meg mert pasik írják a sorozatot, és nekik feltétlenül kellett bele egy jelenet, ahol két nő smárol. De nem szólok egy szót sem, pasik is csináltak már ilyet valamelyik részben még az elején, szóval azért elég merészek. Visszatérve a szőke nőre, lehet, hogy benne volt már, miért jó ez neki, de ha volt is, nem emlékszem. Biztos kiderül majd. Vagy valaki világosítson fel, ha teljesen sötét lennék.
Ó, és a legjobb. Ellátogattunk Budapestre, ami annyiból állt, hogy láttuk a parlament tetejét. Magyarul ugyanazt a város láttuk, amit egyébként a sorozatban mindig, csak most más részletét, más szögből. Éljen, milyen kreatívak voltak a készítők, hogy ezt meg tudták oldani. De tök mindegy, ez úgyis csak nekünk, pestieknek tűnik fel, az amerikaiak elhiszik, hogy az egy másik város, nekik jó az is.
Jövő héten ugyanitt, ugyanekkor. Már csak három rész van hátra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets