Blogger Widgets

2013. június 11., kedd

Bane krónikák részlet


Sziasztok!

Itt egy részlet a következő Bane krónikák novellából, a Vampires, Scones and Edmund Herondale címűből. 

"- Nagyon hülye voltam - mondta Edmund szinte erőszakosan. - Úgy gondoltam a szerelemre, mint valami játékra. De nem játék. Sokkal komolyabb, mint a halál. Linette nélkül akár halott is lehetnék.
- Arról beszélsz, hogy feladod az Árnyvadász természeted - felelte Magnus lágyan. - Valaki feladhat sok mindent a szerelemért, de önmagát nem kellene feladnia.
- Így gondolod, Bane? - pördült felé Edmund. - Harcosnak születtem, és arra születtem, hogy vele legyek. Mondd meg, hogyan egyeztessem össze ezt a kettőt, mert én nem tudom!"

Na jó, e mellett a részlet mellett képtelen vagyok szó nélkül elmenni. Először is, a ma posztolt interjúban Sarah azt mondta, elsőre nem tűnhet annyira Herondale-nek, mint Jace vagy Will. Hát, ebből a részletből tiszta Herondale!
Másrészt pedig a szívem szakad meg érte, tudva, hogy mi történt vele, velük végül... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets