Blogger Widgets

2013. május 5., vasárnap

Tegnap esti és ma reggeli örömeim


Sziasztok!

Vannak apróságoknak tűnő dolgok az oldallal kapcsolatban, amelyeknek én nagyon tudok örülni. Tegnap este is volt ilyen, és ma reggel is egy ilyen fogadott. 

Tegnap Cassie megosztotta a Tumblr oldalán azt a posztot, ami eredetileg az Árnyvadászok Tumblr oldalról származott!


Ez a poszt egyébként is rekordot dönt, a legtöbbször lájkolt és megosztott Tumblr poszt az oldal életében! 

A Tumblr oldal már közel járt a 200 követőhöz, de ennek a posztnak hála tegnap ténylegesen is átléptük a 200 Tumblr követőt! Twitteren pedig már közel járunk a 250-hez!

És ha már Twitter... A ma reggeli örömöm. Tegnap Cassie a nem amerikai rajongói oldalakat kereste, de - bánatomra - akkor már nem voltam Twitter közelben. Mindenesetre egy jó dolog is következett abból, hogy nem tudtam írni neki rögtön! Mert igen, emberek, Cassie tudja, hogy létezik ez a magyar rajongói oldal!!!




És nekem ez most annyira, de annyira jól esett! (Igen, azóta természetesen írtam neki.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets