Blogger Widgets

2013. május 11., szombat

Így készülődtek - Lily és Jamie a MET Gála estéjén


Sziasztok!

A Vogue végigkövette, hogyan telt Lily és Jamie estéje, amikor a MET Gálára mentek.

17:03

Lily Collins készen áll a sminkelésre és fodrászra.


17:30

A kilátást nézi a hotelszobája ablakából. - Szeretem nézni az embereket - mondja Collins. - És a hotelnek hatalmas, padlótól plafonig érő ablakai vannak, amik az utcára néznek, úgyhogy itt szoktam várni, amíg mindenki elkészül. 



17:45

- Elkényeztettek a választással kapcsolatban! - mondja Collins a Harry Winston gyűrűről, amit azért választott, hogy teljes legyen a külseje. - Mi abban a normális, hogy eljön egy őr, hogy ékszereket hozzon neked? Semmi! Semmi sem normális benne. Olyan, mint valami fantázia.


17:48

Mind Lily Collins, mind a barátja, Jamie Campbell Bower készen állnak a procedúrára.



18:00

A külső nem teljesen az volt, ami eredetileg a fejemben volt, de azt gondoltam, miért is ne? - mondja Collins a sminkjéről, amit Molly Stern készített. - Nagyon örülök, hogy erre jutottam, mert a végeredmény hihetetlen volt. - A haját Gregory Russell készítette. 



18:10

A Moschino ruha (és Jamie ehhez illő szettje) kifejezetten a színésznőnek készült. - Küldött nekem vázlatokat, és végül leszűkítettük a kört kettőre - mondja. - De igazából nem próbáltam fel egészen tegnapig. Izgalmas volt, de nagyon stresszes. 



18:20

Collins készen áll, hogy elinduljon az autóhoz. - Úgy éreztem, mintha egy szerepben lennék éppen - meséli. - A külsőm a nőies és a földöntúli hihetetlen keveréke volt, de nagyon a határon.



18:21

A dzseki régi Moschino, és a helyszínen igazították a színésznőhöz.


18:25

Lily és Jamie beugranak a kocsiba, és indulnak a múzeumba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets