Blogger Widgets

2013. május 9., csütörtök

Elka Cloke válaszolt!


Sziasztok!

Néhányan innen tudjátok, de a legtöbben nem, hogy egyik este két órát töltöttem azzal, hogy próbáltam lefordítani Elka Cloke egyik versét, vagy versrészletét, nem vagyok benne teljesen biztos. Elka Cloke - aki esetleg nem tudná - Cassie egyik barátnője, aki költő, és versei/versrészletei többször szerepelnek Cassie könyveiben. Többek között ő írta a Temze dalát, amit a Clockwork Angel - Az angyal elején olvashattok. 

Na szóval, próbálkoztam lefordítani... Mondanom sem kell, nem túl sok sikerrel. Viszont nagyon élveztem a dolgot, elképesztően sokat nevettünk a barátnőmmel, és arra is rájöttem, hogy százszor jobb agytorna, mint a rejtvény, és még vicces is. 

Mindenesetre megírtam Elkának Twitteren, hogy elég nehéz a versét magyarra fordítani, de azért szeretem. :)

És igen, válaszolt! Íme:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets