Blogger Widgets

2013. január 24., csütörtök

Újabb Katt és húzd!

Sziasztok!

Újabb Click & Drag játékot hoztam. Ha valaki esetleg nem ismeri a szabályokat, akkor vissza tudja keresni az előzőeket. :D

Melyik Árnyvadász családba tartozol?



És mellé még hoznék egy vicces kommentet, amit két Tumblr felhasználó hozott össze.

- Herondale. Hát, egyrészt örülök, másrészt annyira nem, mert akkor rokonságban állok Jace-szel és Willel és nem csókolózhatok velük.
- Nem ebben a fandomban. 

xD Hát, igen. Cassie-nél bármi megtörténhet. :P

(Amúgy én Blackthorn vagyok. :D)

17 megjegyzés:

  1. Fairchild:DDD
    Imádom ezeket a játékokat:D

    VálaszTörlés
  2. Carstairs. Jeej :D

    VálaszTörlés
  3. Morgensen! :) Ejj de jó nekem :P

    VálaszTörlés
  4. Lightwood :)

    UI: annyira imádom ezeket a Katt és Húzd játékokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy így szeretitek őket. :D Ha minden igaz, holnap is lesz egy. :)

      Törlés
  5. Nekem is Blackthorn!!:D

    VálaszTörlés
  6. Morgenstern...Clary remélem nem bánja ha ellopom Jace-t.
    De ha mégis ott lesz nekem Will :)

    VálaszTörlés
  7. Carstairs. Ez lett volna az utolsó, ami eszembe jut. :D

    VálaszTörlés
  8. Carstairs, akkor nekem Jemről kell lemondanom :(((

    VálaszTörlés
  9. Herondale! :D 2 nap is megpróbáltam és mind 2x Herondale lett! :D:D:D

    VálaszTörlés
  10. Morgenstern O.o Szegény Valentine biztos nem örül, hogy Alvilági a rokona. :P Akit ráadásul megcsókolt... Höhöhö :D (előző ilyen játékokban jöttek ki :P)
    De tegnap Blackthorn jött ki.*-*

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets