Blogger Widgets

2013. január 25., péntek

Glossy Girl

Sziasztok!

Igen, én is tanúsítom, megjelent a Glossy Girl, amiben a Csontváros könyvjelző van, illetve egy cikk Lilyről.


Én már megvettem. Amit tudni érdemes. Először is, kis alakú újságot keressetek! Engem kicsit meglepett, de tulajdonképpen örültem neki.

Aztán, a könyvjelzőkkel kapcsolatban... A jó hír, hogy minden könyvjelző és órarend megtalálható az újságban, tehát ha épp nem látjátok a Csontvárosost (én pl. nem láttam), akkor sem kell megijedni, mert a lap másik oldalán lesz. És ebből következik a rossz hír is, már akinek rossz hír. A könyvjelzők ugyan kétoldalúak, de a két oldal nem egyforma. A Csontváros könyvjelző másik oldalán pl. a Szent Johanna Gimi van. 
Amit még érdemes tudni róla... Nem fényes, de kemény papíron van, és magadnak kell kivágni.
(Ian Somerhalder rajongóknak mondom, hogy róla van órarend ÉS könyvjelző is, egyik sem lóg bele a másikba, és nem teszi tönkre a Csontváros könyvjelzőt sem, tehát nyugi. :D)

Ami pedig a Lily Collins cikket illeti. Egy egyoldalas dologról van szó, cikknek talán túlzás nevezni. Van egy nagy kép Lilyről, körülötte pedig buborékokban mindenféle érdekesség róla, és a címe Lily Collins őrült világa. Egészen pontosan a 49. oldalon keressétek! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets