Blogger Widgets

2012. december 28., péntek

Clockwork Princess részlet

Sziasztok!

Cassie készült nekünk egy kis ajándékkal így az év végén. 
A következőt írta:
Mivel szeretlek titeket, itt egy kis részlet a Clockwork Princessből az év végére. És mivel annyira szeretlek titeket, SPOILERES a részlet. Ez talán lefoglal titeket egy időre. :)
Jem és Tessa...

Tehát akkor SPOILER!


Tessa kinyúlt, hogy félresöpörje a nedves hajszálakat a férfi homlokáról. Ő belehajolt az érintésébe, a szeme csukva.
- Jem, gondoltál már valaha - Tessa hezitált. - Gondoltál már olyan dolgokra, amelyek meghosszabbítják az életed, olyasmikre, amik nem a drogot gyógyítják?
Mindkét szemhéja felnyílt. - Hogy érted?
Willre gondolt, ahogyan a padlón hevert a padláson, szentelt víztől fuldokolva. - Vámpírrá válni. Örökké élnél...
Jem feltolta magát az ágy párnáin. - Tessa, nem. Ne! Nem gondolkozhatsz így. 
- Tényleg ilyen szörnyű számodra a gondolat, hogy Alvilágivá válj?
- Tessa... - Lassan kifújta a levegőt. - Árnyvadász vagyok. Nephilim. Ahogy azelőtt a szüleim is. Ez az örökség, amit hordozok, ahogyan az anyám örökségét is magamban hordozom. Ez nem jelenti, hogy gyűlölöm az apám. De megbecsülöm az ajándékot, amit adtak, az Angyal vérét, a bizalmat, amit belém helyeztek, az esküket, amelyeket tettem. Amúgy sem hiszem, hogy jó vámpír lennék. [spoilerek miatt eltakart rész] Többé nem lennék Will parabataia, többé nem látnának szívesen az Intézetben. Nem, Tessa. Inkább meghalnék és újjászületnék, és látnám újra a napot, mint hogy a világ végéig éljek napfény nélkül. 
- Akkor Néma Testvér - mondta.
Jem szeme láthatóan ellágyult. - A Néma Testvériség útja nem áll nyitva számomra.

2 megjegyzés:

  1. *SPOILER
    De akkor ez eszébe jutott Tessának, szóval lehet esély rá, h Jem lesz az a bizonyos testvér?
    *
    Am csak én vagyok ilyen gonosz, hogy Jem halálát kívánom, mármint nem is a halálát, csak hogy tűnjön már el a színről? Látom, h szereti Tessát, de tök uncsi a személyisége. Vagy csak engem untat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is inkább Will párti vagyok. :D Bár azért nem szeretném, hogy Jem meghaljon.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets