Blogger Widgets

2012. november 4., vasárnap

Sorozatajánló - Camelot

Sziasztok!

Niki két sorozatajánlót is beküldött nekünk, az egyik már felkerül ma, a másikat holnap olvashatjátok. A mai a Camelot Jamie-vel, a holnapi... Nos, az egyelőre maradjon meglepetés. :D Nikinek mindenesetre köszönjük! :D


Camelot – Sorozatajánló

A Camelot két dolog miatt keltette fel az érdeklődésem: egyrészt van egy kényszeres vonzódásom a történelmi háttérrel rendelkező kosztümös filmek iránt, másrészt szerepel benne Joseph Fiennes, akibe én személy szerint beleszerettem a Szerelmes Shakespeare című filmben.

Szóval adott egy jó történet alapanyag, ránézésre egy attraktív és jó casting meg valami varázs, amit szerintem igazából csak a britek tudnak belecsempészni a filmjeikbe. Emellett a kivitelezéssel sem lehet probléma, gyönyörű a képi világ, és arra a 45 percre el tudom képzelni, hogy Camelot valamelyik indákkal beszőtt szobáinak egyikében lakok.




A történet egyébként egy kicsit másabb, mint a legtöbb Arthur feldolgozás. Itt főhősünk csak akkor tudja meg, hogy ő valójában a nagy király fia, amikor az már meghalt, és egy kisebb trónviszály alakul ki utána. Itt jön a képbe Merlin, aki évekkel ezelőtt elrejtette Uther fiát, akit most felkeres, hogy lépjen ki a falusi életéből és egyik napról a másikra váljon királlyá. Csakhogy Arthur pontosan tudja, hogy ez nem olyan egyszerű, mint ahogyan az a varázsló mondja neki és igencsak elbizonytalanodik. Ott van a nyakán a gondolat, hogy nem is azok a szülei, akikről azt hitte, ráadásul még királyi vér is folyik az ereiben. Végül aztán elindul Merlinnel, hogy valódi királlyá váljon, és aztán bonyodalmak sora várjon rá egy kastélyban, amit félig már megevett az idő.

A szerelmi szál sem hiányozhat belőle, ami a TMI rajongóknak kifejezetten tetszeni fog: két szerelmes, akik nem lehetnek egymáséi, és mégis valahogyan a sors is azt akarja, hogy együtt kössenek ki.

Szóval ha eddig nem keltette fel az érdeklődéseteket, akkor talán majd most fogja. Ugyanis Arthur királyt, akit nagyjából minden második percben láthatunk nem más, mint Jamie Campbell Bower játssza! Amikor én nekikezdtem a sorozatnak, már tudtam, hogy ő lesz a mi Jace-ünk, és boldog is voltam miatta, mert imádom, mint színész és mindig karakter. Szóval, amikor megláttam a sorozatban kellemesen meglepődtem és egyből úgy kezdtem keresgélni a részleteket, amik potenciális Jace alapanyagok lehetnek, és büszkén jelentem, van belőlük bőven!

Bár nem hinném, hogy sokan vannak még Jamie ellen, de ha akadnak, akik nem szimpatizánsok, azoknak ajánlom a sorozatot. Szerintem Jamie bebizonyítja benne, hogy ő a tökéletes Jace, ráadásul egy olyan történetet is láthatnak, ami elvarázsolja őket. Én legalábbis beleszerettem a Camelot világába.

6 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem ezt a sorozatot és rettentően sajnálom, hogy nem forgatták tovább. Még azelőtt láttam, hogy kiderült volna Jamie fogja játszani Jacet. Szóval én örültem mikor kiderült és már csak ezért is érdemes megnézni, mert ebben a sorozatban jól látható mire képes Jamie. 10 rész alatt eljut a falusi kamasztól az uralkodó férfiig és mindezt tökéletesen hozza. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tökéletesen egyetértek. Én is még azelőtt kezdtem el nézni, és azóta, hogy kiderült, ő lesz Jace, mindenkinek azt tanácsoltam, hogy nézze meg a Camelotot. :)

      Törlés
    2. Te hol nézed? Mert én is kíváncsi lennénk rá, csak nem tudom, hogy hol találhatnám meg.

      Törlés
    3. Hát, én még régebben néztem, amikor ment Amerikában. Szóval nem tudom, de valahol biztosan fent van olyan helyen is, ahol meg tudod rögtön nézni. Vagy letöltöd. Felirattal egyszerű. Piratebay.se-n biztos fent van, feliratot meg sztem lehet hozzá szerezni Hosszúpuskáról.

      Törlés
    4. Én HBO-n néztem mikor adták, szinkronosan. Úgyhogy az is elképzelhető, hogy olyat is találsz neten. De hogy hol...

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets