Blogger Widgets

2012. október 23., kedd

Díj

Sziasztok!

Ezt a díjat skye küldte. Először is szeretném leszögezni, hogy általában nem szoktam ilyesmivel foglalkozni. Ennek több oka van, amikbe most inkább nem mennék bele. De ezúttal kivételt teszek, és válaszolok a 11 kérdésre. Viszont remélem, megbocsátjátok, ha én nem teszek fel kérdéseket és nem küldöm tovább. :)

Szóval először is köszönet tehát, skye! Nagyon jól esett, amit írtál, és ezért is tettem kivételt. :) És egyébként fanfiction író is vagyok mellesleg. ;)

És akkor jöjjenek a kérdések!


1. Ki az írói példaképed? Miért?
Rowling. Rajongó alkat vagyok, és nagyon sok dologért rajongok. De a szívem egyik nagy szelete mindig a Harry Potteré lesz. Bár ez még nem jelentené, hogy példaképnek választom Rowlingot. De imádom benne, hogy milyen összetett világot alkotott, hogy mennyire odafigyel a legapróbb részletekre is (számok, szavak, párhuzamok, ellentétek), nagyon szeretem, ahogyan a nevekkel bánik. Oldalakon keresztül tudnám sorolni, hogy miért, ettől most megkíméllek titeket, már csak azért is, mert ez egy Cassandra Clare rajongói oldal, nem pedig HP. :)
 
2. Ha azt mondom neked, hogy Robert Sheehan, mi ugrik be?
Húú, egyre több dolog. Imádom, de tényleg. Most konkrétan a Maureennak írt dala ugrott be, mert az még nagyon friss. De alig várom, hogy Simonként láthassam, mert imádom! Zseniális színész, imádtam a Misfitsben, és tökéletes Simon lesz. :)
 
3. Mi lennél inkább, egy One Direction tag barátnője vagy Árnyvadász?
Ööö, nem vagyok különösebb One Direction rajongó. Nincs velük bajom, de eddig még fel sem merült bennem semmi ilyesmi. xD És amúgy is fiatalok lennének hozzám. Szóval Árnyvadász.
 
4. Neked milyen színű a kedd?
Kék.
 
5. A főhősödnek miért épp ezt a nevet választottad? (Vagy ha éppen nincsen főhősöd, miért ez a blogod témája?)
Ööö, na jó, erre összetett választ adok, mert van is főhősöm, meg nincs is. 
Először a témába vágó, utóbbi kérdésre válaszolok. Tehát miért ez a blog témája? Nos, mert nagyon szeretem Cassandra Clare könyveit, és azt is, ahogyan mindenféle plusz információkat kapunk tőle. És már nagyon zavart, hogy nincsen egy olyan magyar oldal, ahol ezeket összegyűjtik. Hát, gondoltam, teszek ellene. És így jött létre a blog. :) (Mellesleg a hiányt már az oldal létrejötte előtt próbáltam orvosolni, hiszen a másik, vegyes témájú blogomon sokat foglalkoztam az Árnyvadászokkal. :D)
Ha pedig főhős. Mert bár ezt itt lehet nem mindenki tudja, de írok is. Fanfictiont is (főként HP és Twilight témában), és saját történeteket is. A legtöbben talán az egy Dursley Roxfortban című írásomat ismerik, aminek a főhőse Dahlia Dursley. A neve pedig... Hát, a Dursley adott volt. A Dahlia pedig... Imádom a neveket, szeretem, ha jelentésük, történetük van. A HP könyvekben rengeteg a virágnév (Narcissa, Lily, Petunia stb.), ehhez szerettem volna alkalmazkodni. Már csak azért is, mert Dahlia édesanyja és nagynénje is virágnevet kapott. Illetve tudtam, hogy Dudley után szeretném megtartani a D kezdőbetűt. És hát... Így lett tökéletes választás a Dahlia. :)
 
6. Minek örülsz jobban? Egy negatív, de építő kritikának, vagy üres, dicsérő szavaknak?
Először is, szerintem üres dicsérő szó nincs. Van mögötte jóindulat, szeretet, és én mindig nagyon örülök neki, ha valakinek tetszik, amit csinálok. Viszont - főleg az írásaimmal kapcsolatban - a negatív kritika is nagyon jó, ha tényleg építő jellegű. És hát, alapból bármilyen kommentnek örülök, mert ez azt jelenti, hogy van valaki, aki olvassa, amit csinálok, és ér annyit, hogy vegye a fáradságot a kommentelésre. :)
 
7. Szerinted ha engem zavar, ha valaki azt mondja "de viszont", az az én szociális problémám, vagy más is van így vele?
Nem, nem csak a tied. Engem az őrületbe lehet kergetni vele. Sajnos velem is előfordul néha, de rögtön javítom is magam. Szóval engem is idegesít. (Mint egy rakás más dolog, pl. az egyenlőre és egyelőre összekeverése).
 
8. Mondj magadról egy random dolgot!
Egy random dolgot? Öö... Szerepeltem régen a Kölyök klubban. xD
 
7. Egyszer megkérdezték tőlem, hogy hallottam-e már az "én sem" viccet, de végül nem mondták el. Te hallottad már az "én sem" viccet? (;))
Nem, szerintem nem.
 
10. Észrevetted, hogy elszámoztam az előző kérdést? Béna vagyok.
Nem, nem tűnt fel. xD A kérdést néztem, nem a számot. 
 
11. Mennyire vagy jó angolból? If I ask you to translate me something, could you do that for me, or should I burry myself alive?
Hát, ööö, ez attól függ. Olvasott szövegértésben elég jó vagyok, szóban - mivel már elég rég használtam - elég rossz. De azért szerintem boldogulnék vele. I think I could. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets