Blogger Widgets

2012. október 23., kedd

Cassie Twitteren

Sziasztok!

Cassie megint válaszolt egy-két kérdésre Twitteren. :) (Benne vannak a közös vacsisak is. :D)


Amikor nem tweetelsz, aggódom érted. Vacsin vagyok. Emberekkel. Egy Lilyvel, egy Jamie-vel, egy Robbie-val, egy Aidannel, egy Jemimával, egy Pangbornnal és egy Blackwell-lel. 

Mondd meg Jamie-nek, hogy szeretem. Azt kérdezi: Kevin az? Tudom, hogy Kevin az. 

És Kevin? Éppen a hajáról beszélgetünk. Jamie szerint nagyon jó haja van. Mindenki egyetért. Jó, hogy nincs itt. 

Épp a Sweeney Toddot nézem. Mondd meg Jamie-nek, hogy nagyon jó hangja van! Aidan: Énekel?

Milyen Aidan Luke-nak? Tényleg csodálatos. 

Mondtam Aidannek és Robbie-nak, hogy kifosztottuk Írországot a jó pasikból, de aztán rámutattak, hogy még ott van Cilian Murphy és Colin Farrell. 

Robbie akcentussal beszélt a vacsin? Az akcentus jön, aztán a forgatáson kívül megy.

Meddig leszel még Torontóban? A forgatás végéig.

Lesz Clockwork Princess előzetes? Igen.

Jól érzed magad a szereplőkkel? Nagyon édesek. Mindig amikor hazamegyek, meglepődnek, pedig semmi konkrét okom nincs, hogy itt legyek. Szerencsés vagyok, hogy ilyen jó a szereplőgárda. 

Pontosan tudod azoknak az embereknek a számát, akik meghalnak a CoHF-ben? Nem akarom magam elkötelezni, amíg nem írtam meg végig.

Nem lehetne Robbie félmeztelen az egész filmben? Harald azt mondta neki: Nem ismertelek meg pólóban.

A szereplők tudják, hogy mi fog történni az utolsó könyvben? Néhányan. Változó, hogy hányat olvastak.

Jamie, Lily és Jemima végezték el legjobban a házi feladatukat. Jamie megismeri az összes rúnát, és meg tudja mondani, mire való. 

Jamie emlékeztet Jace-re? Igen, de azért önmaga, megvannak a saját dolgai is (több szörfözés, kevesebb gyilkosság)

Milyen volt velük vacsorázni? Jó. Szórakoztató velük lenni, és valószínűleg rajtam kívül ők az egyetlenek a világon, akik annyit gondolkoznak a The Mortal Instrumentsről, mint én.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets