Blogger Widgets

2015. május 8., péntek

Nyomozó lesz Luke...


Sziasztok!

Számomra már a casting is kicsit erre utaló jel, bár igyekszem nem farkast kiáltani, mindenesetre újabb változásról kaptunk hírt. A tévésorozatban Luke-nak nem könyvesboltja lesz, hanem az NYPD (a New York-i rendőrség) nyomozója lesz, aki kifejezetten a démonokkal kapcsolatba hozható gyilkosságok után nyomoz...

A hír a castinggal együtt érkezett. A cikk szerint az továbbra is áll, hogy Luke apafigura Clary számára, és Jocelyn legjobb barátja, aki gyengéd érzelmeket táplál a nő iránt. Illetve ami még érdekes, hogy már úgy emlegetik, mint egy vérfarkas falka vezére, szóval nem kizárt, hogy Luke rögtön ebből a pozícióból indul már a sorozat elején, és nem kell érte megküzdenie, mint ahogyan a Csontvárosban teszi. 

Viszont Aleckel kapcsolatban megtartották, hogy ő a legidősebb közülük, és sokkal komolyabb a többieknél. Valamint kínozzák az érzései Jace irányába - szóval legalább a meleg szál marad.



9 megjegyzés:

  1. Just kidding right?
    Most randa rasszista leszek, de miért fekete Luke????? Mi lesz a következő? Magnus latin lesz? Ja várj, azt már Simonéknál ellőtték...
    Alec se tetszik. Anno Kevinnel se voltam kibékülve, de úgy látszik lehet rosszabb.
    Bocsi a sok sírásért, nem szokásom, de most már nagyon kikívánkozott. :(

    VálaszTörlés
  2. Ez az egész egy rossz vicc úgy ahogy van...Teljen egyetértek ez előző hozzászólóval!

    VálaszTörlés
  3. A twitter csipogására keltem és ez fogadott.
    Nekem nincs semmi bajom azzal, hogy Luke fekete lett, mert egy karaktert sem a bőrszínük miatt, hanem a személyiséguk miatt szerettük meg.
    Az előttem szólónak meg: gratula h ELŐRE bejelented h rasszista leszel. Negyszerű

    VálaszTörlés
  4. Elsőre engem is meglepett hogy fekete lett Luke, de mért ne lehetne??
    POnt azért lett fekete, hogy azt az elvet erősítse a sorozat, hogy mindenki egyenlő, és nem csak fehérek vannak a világon. Fekete is ugyanolyan szimpi lehet mint fehér szereplő.

    VálaszTörlés
  5. Az Old Spiece-os férfi volt a legjobb a meghallgatáson. Ennyi. Eleinte én is meglepődtem, mert tény, hogy a könyvben fehér és könyvesboltja van... De! Azzal, hogy rendőrként dolgozik adtak neki lehetőséget egy sokkal érdekesebb karakterötlethez és szerintem így nagyobb szerepet is kaphat. Ami pedig a bőrszínét illeti tényleg nem kell rasszistának lenni, még azzal se, hogy ha szeretnéd, hogy könyvhűek maradjanak. Azzal, hogy a cast különböző nemzetiségű és rasszú emberekből áll sokkal valóságosabbá teszi szerintem azt, hogy a való életben is és a könyv világában is különböző nemzetiségűek az emberek.
    Meg amúgy ott voltál a meghallgatásaikon? Láttad, hogy hogyan alakítják az adott karaktert akiket megkaptak? Nem! Nem voltál ott, semelyikünk nem volt ott azért jogosan nem is ítélkezhetünk pár fotó és korábbi szerepeik alapján. Úgyhogy mindenki nyugodjon meg és várjon szépen januárig amikor leadják a pilot részt. Azt látva már ténylegesen lehet véleményt mondani a szerepre való alkalmasságukról.

    VálaszTörlés
  6. Úr isten emberek, szedni kéne a gyógyszert rendesen, még véletlen eldurran az agyatok...
    Miért kell nekiugrani a másiknak, csak mert eltérő a véleménye? Neked tetszik? Tök jó. Nem tetszik? Hát az kár, sajna ez van. De miért ne mondhatná el, ha nem tetszik neki? Kicsit visszás, hogy papoltok itt arról milyen szörnyű dolog a rasszizmus, de akinek más a véleménye az kussoljon...

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem Cassandra Clare könyveit. A filmet is láttam anno a moziban, akkor a szereplők úgy-ahogy bejöttek. De akkora eltérés mégsem volt a könyvhöz leírtakhoz. De a mostani sorozat casting ég és föld a könyvbeli leíráshoz. De ezek a színészek/színésznők még lehetnek jók. Mert tényleg nem nagyon láttuk még őket sehol sem játszani. Ott van pl: A vámpírnaplók, na az totálisan eltér a könyvtől. De mégis jó sorozat. Ahogy a híreket olvastam, hogy mi lesz benne, pl: Luke nyomozó, hát jól van, adok esélyt. Olvasás közben úgyis a saját képzeletem segít egy világot létrehozni. Az a világ bennem van. Ez pedig, mivel lesznek eltérések a könyvhöz képest , ez csak az árnyvadász világon alapuló sorozat lesz. És várom, hogy mit hoznak ki belőle.

    VálaszTörlés
  8. Nekem nem tetszik Luke. És ennek a bőrszínéhez van köze,de nem rasszizmusból. Hanem mert nem így néz ki a könyvben. Nem hasonlít rá. És ugyan úgy kiakadtam anno Jamien is,mert nem úgy néz ki Jace... És azóta sem vagyok kibékülve vele. Szóval ha kilehet akadni azon ,hogy valaki nem hasonlít a könyvbeli karakterre mert nem olyan színű a szeme, a haja, vagy nem elég izmos. Akkor azon is kiakadok,hogy fekete a bőrszíne amikor egyébként fehér. És nem azért mert rasszista vagyok. (pl. engem nem zavar ,hogy Simonék latinok,mert számomra hasonlítanak a könyvben leírtakra. De Mustafa nem hasonlít még kicsit sem Lukera..) És én azon is kiakadok ,hogy rendőr. Mert nem az.... És lehet,hogy működni fog, de tapasztalatom szerint,eddig azok a könyvadaptációk működtek jól,amik könyv hűek maradtak. Már megint mindenen változtatnak, úgyhogy szerintem megint bukta lesz... (reméljük nem lesz igazam).
    Ha valami működött könyvben, és jól működött mert sok a rajongó,mért gondolják azt,hogy ha majd ezt- meg ezt- meg ezt megváltoztatjuk jó lesz,mert okosabbak vagyunk....
    Hát kíváncsi leszek, de nekem most rombolták le a minimális reményeimet is....

    VálaszTörlés
  9. Szerintem mivel ez egy sorozat lesz, 1 könyvből 13 részt forgatnak, rengeteg olyan dolog és történés lesz benne, ami a könyvben nem volt, vagy nem új volt. Sajnos.
    EZek közül csak 1 dolog az hogy Luke fekete...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets