Blogger Widgets

2015. május 6., szerda

Megvan az új Clary!


Sziasztok!

Lily Collins után Katherine McNamara bújhat Clary Fray bőrébe!

 

Még néhány kép róla:



Dom mellett Kat az, akit még akár ismerhettek is: több tévésorozatban is szerepelt, valamint ő alakítja Az útvesztő idei folytatásában Sonyát. Egyébként énekel is, Domhoz hasonlóan.




És egyébként ismeri is Domot, íme egy korábbi közös fotó a legújabb Claryről és Jace-ről:





A sorozat közösségi oldalai által megosztott fotó róla:



Itt pedig azt láthatjátok, ahogy a Simont alakító Albertóval tesztelt:



És igen, már a haját is befestette:


7 megjegyzés:

  1. Uh :) nagyon kíváncsi leszek hogyan alakítja majd Claryt *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mercédesz!
      Igazad van, reméljük hogy nem lesz csalódás!

      Törlés
  2. És igen, vörös lesz a haja! Ez nagyon hiányzott a filmből.

    VálaszTörlés
  3. Csak halkan jegyzem meg, hogy reménykedem a színészi képességei jobbak, mint az énekhangja (és ez a szám). :P

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép csajszi, de én jobban örültem volna a régi szereplőknek.

    VálaszTörlés
  5. Én is így vagyok ''Névtelen 2015.május 7. 21:36''
    A régi szereplőket én is szívesebben látnám a sorozatba.Nagyon fog hiányozni a régi szereplőgárda :( Nekem akkor is Jamie marad Jace és Lily marad Clary. <3 Ezt elmondhatom minden színészről és az általuk megformált karakterről.Én nem tudok jobb színészeket elképzelni Jamie-nél,Lily-nél,Robert-nél,Kevin-nél,Jemima-nál és még sorolhatnám.

    VálaszTörlés
  6. Szerintem meg sokkal jobban illik a szerepre mint Lily.
    Egyébként véleményem szerint Lena Headey volt az eredeti szereplőgárdából, aki kiemelkedően tehetséges volt. Oké nem csak ő volt jó, de kétségtelen h a legjobb.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets