Blogger Widgets

2015. március 6., péntek

Újabb sorozatos hírek


Sziasztok!

Hoztam néhány kiegészítő infót a tegnapihoz. 

A casting kiírása alapján úgy tűnik, hogy a sorozatot berendelte egy csatorna, méghozzá az ABC Family. Hozzájuk tartozik például a Pretty Little Liars, de náluk futott a Szívek szállodája vagy a csupán egy évadot megélt The Nine Lives of Chloe King is, hogy megmaradjak YA vonalon. 

Ez olyan szempontból biztató, hogy a sorozat készítőinek nem kell majd egy pilottal házalniuk, hanem remélhetőleg rögtön belevághatnak a teljes évad forgatásába. (Nagyon sok YA adaptáció, amelyet tévésorozatnak szántak, a pilot után akadt el. Leforgatták a pilotot, aztán végül senki nem vette meg a showt az első rész alapján. Pl. ilyen volt a Delírium és a Párválasztó is.)

A castingot megosztó oldalon azt is tudni vélik, hogy az első rész címe The Mortal Cup, azaz A Végzet Kelyhe lesz. 

És akkor - bár tegnap említettem, hogy hűséges a könyvhöz - következzen a rövid szinopszis a sorozatról, amelyet a castingkiírásban tettek közzé:

Clary Fray tökéletesen normális. Kibontakozó művészhallgató, aki imádja a barátaival és a családjával tölteni az idejét. A 18. születésnapján azonban Clary rájön, hogy része egy ősrégi csatának démonok és Árnyvadásznak nevezett elit harcosok között. Amikor az édesanyját elrabolják és az otthonát feldúlják, azzal együtt a valóságról alkotott elképzelését is összezúzzák. Clarynek most meg kell értenie a szerepét ebben az ősi csatában és fel kell fedeznie családja múltját...

3 megjegyzés:

  1. ABC Family?? Annak nem nagyon volt még ilyen kaliberű sorozata. Félek, hogy mennyit enged majd meg a csatorna az akciós, véres jelenetekből. Remélem nem tini-drámázzák el. Mindenesetre kiváncsi vagyok. Egyébként, azt hittem a Cw fogja megvenni a sorozatot.

    VálaszTörlés
  2. Én is azt hittem, hogy a CW lesz! Tényleg öregítettek rajtuk, bár hál'Istennek nem annyit, mint amitől féltem! Remélem a könyvhűség lesz az alapvető szempont, mert ha nem, akkor valószínűleg az eddigi rajongótábort is elveszítik! Na és a casting...! Kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
  3. Juj de nagyon klisés a szinopszis. :D De ha belegondolok, tökéletesen jellemzi a könyv történetét is, leszámítva Clary életkorát.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets