Blogger Widgets

2015. március 3., kedd

A Csontváros producere a sorozatról beszélt


Sziasztok!

A Csontváros film producere, Don Carmody egy sajtótájékoztatón a Csontvárosról és a Shadowhunters sorozatról is beszélt. 

Hogy röviden összefoglaljam:
Elismerte, hogy csalódottak voltak a Csontváros film után, mert bár nem teljesített borzalmasan, azt remélték, hogy egy új Twilight vagy Hunger Games lesz és ez nem jött össze. 
Viszont a regények olyan jók, hogy most egy tévésorozatban gondolkoznak, aminek már megvan a készítője és elkészült a pilot forgatókönyve is. (Jaj, ha ez még ugyanaz a verzió! - Deszy) 
Illetve az is elárulta, hogy a sorozatban minden évad egy könyvnek felel majd meg, azaz az első évad a Csontváros, a második évad a Hamuváros lesz majd, és így tovább. (Már persze ha eljutunk odáig.)


2 megjegyzés:

  1. Szerintem ha könyvenként mennek, olyan nagyon nem rúghatják fel, mint amit eddig hallottunk. De persze a könyv önmagában nem biztos, hogy alkalmas sorozatként való vetítésre, szóval esélyes, hogy variálniuk kell. Erre jó példa lehet a Vámpírnaplók, amelyet én ugyan csak nézek, nem olvastam, de sokat hallottam róla. És a sorozatot nagyon szeretem. Igen, nagy fanként szörnyű érzés, ha megváltoztatnak mindent, átkuszálják a szálakat, éskülönbenis. De.. még valami jó is kisülhet belőle, attól még, hogy más. Legalábbis én hiszek benne. :)
    Puszi: Zs

    VálaszTörlés
  2. Nem lesz gond, ha csak egy két dolgot megvariálnak, de a korábbi rémhíreknek nem igazán örülnék. A film is azért nem lett siker, mert túl sok mindent megváltoztattak a könyvhöz képest! Mikor fognak már rájönni a forgatókönyvírók és társaik, hogy azért rajonganak sokan egy könyvért, mert jó és azt nem kell teljesen más történetté varázsolni, hiszen azt a sztorit szerettük meg!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets