Blogger Widgets

2014. július 4., péntek

Új virágos kártyák


Sziasztok!

Kaptunk egy újabb sor virágos kártyát a két Cassandrától, ezúttal a boszorkánymestereken megyünk végig sorban. Köztük van már az új boszorkánymesterünk is, Malcom, aki a CoHF-ben már szerepel, de mivel Los Angeles Főboszorkánymestere, leginkább a TDA-ból ismerhetjük majd meg.




Malcom: csodamogyoró - varázslatok
Magnus: makk - halhatatlanság
Catarina: ökörfarkkóró - gyógyítás
Ragnor: citromvirág - körültekintés

És kaptunk egy közelit Malcom szeméről, figyeljetek:



Cassie azt is elárulta, hogy még két kártya, és a TMI-ról a TID sorozatra váltunk a kártyákban.

7 megjegyzés:

  1. Cataina hasonlít szerintem egy kicsit Jennifer Lawrencre :D

    VálaszTörlés
  2. Annyira szépek! Cask én lettem szerelmes Fade-be? Amúgy most Malcolm vagy Malcom? Mert eddig Malcolm volt vagy nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ebbe most én is belekavarodtam kissé, de most megnéztem a könyvben. A CoHF-ben Malcolm, úgyhogy most Cassandra Jean átvert. Azt hittem, én emlékeztem rosszul, de nem. :)

      Törlés
  3. Nincs-képben-a-CoHF-fal-kapcsolatban2014. július 4. 10:46

    Fade-nek a szeme a "boszimester-jele"?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem igen mert màs "furcsasàg" nem található rajta !! ;)) Nekem nagyon tetszik ez a lila szem !!

      Törlés
  4. Csak Magnus ilyen mutáns, hogy fekete a haja? =D
    Am nagyon szépek :) <3

    VálaszTörlés
  5. Tényleg, hogy hogy Magnuson kívül minden boszorkánymesternek fehér a haja? :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets