Blogger Widgets

2014. március 12., szerda

Tervek a következő Bane novellák magyar borítójához


Sziasztok, kedves Árnyvadászaim!

Regi és Balázs, akik a magyar Bane krónikák borítókat készítik nekünk már gőzerővel dolgoznak a harmadik és negyedik a novella borítóján!

A harmadik novellához több verzió és készült, és nagyon kíváncsiak vagyunk a véleményetekre! Illetve természetesen arra is, hogy a negyedikhez készült tervhez mit szóltok.

Szóval itt hozom a két tervet, kéretik véleményezni! Akár itt, kommentben, akár a Facebook oldalon hozzászólás formájában!

(A cím még nem teljes, ez csak a próbakör. Illetve a borítón látható csiga alakú vízjelek se zavarjanak meg senkit, azok természetesen el fognak onnan tűnni, amint a kiadó megveszi az adott képek jogait.)

Elöljáróban annyit a borítókról, hogy igyekeztünk úgy összehozni őket, hogy a borítókon látható épületek passzoljanak az adott novellához. Az Edmund Herondale novella szinte teljes egészében az Intézetben játszódik, így ehhez igyekeztek képeket keresni a készítők, a negyedik novellán pedig az egyik Hyde Park-i hidat láthatjátok, ami egy bizonyos jellegzetessé vált idézethez kapcsolódik a történetből. (Igen, kacsák!!!)
Közben jegyzem meg, Regi újabb észrevétellel élt: Edmund szeme kék, és ő a főszereplő Magnus mellett a harmadik novellában. Jamesé pedig arany, ő pedig a negyedikben. :D

Tehát akkor a tervek:

A harmadik novellához:

"A" terv

"B" terv


A negyedik novellához:



Természetesen a rövid, egyszavas, nekem A jobban tetszik válaszoknak is örülünk, de azoknak még inkább, ahol kifejtitek, hogy pontosan mi tetszik, mi nem tetszik. Csak bátran, Árnyvadászosan!

30 megjegyzés:

  1. Nekem inkább az A. :) A másik olyan aránytalannak tűnik. A színvilág nem olyan szép, túl fakó.

    VálaszTörlés
  2. nekem az A verzió tetszik jobban, mivel sokkal szebb rajta az épület és a színek is erősebbek. nekem teljes mértékben az A verzió nyerte el a tetszésemet :) a negyedik borítója pedig gyönyörű

    VálaszTörlés
  3. Az A sokkal jobb, a másik valóban aránytalannak tűnik.

    VálaszTörlés
  4. csatlakozom az előttem szólókhoz, nekem is inkább az A verzió a nyerő, sokkal élénkebb a színvilága és az épület is jobban látható rajta. a negyedik pedig egyszerűen tökéletes :)))))))

    VálaszTörlés
  5. Előkerestem az első kettőnek a borítóképét is. Emiatt kicsit kifejtősebb lesz amit írok, de persze csak saját vélemény.
    Az első kettő borítónál akarva akaratlanul elindítottak egy mintát. Az első kötetnél a táj zöldes árnyalatú, a következőnél pedig nagyjából (vagy teljesen, monitoron nézem, beállítás függő is, hogy néz ki a szín) ugyanolyan árnyalatú a háttér, mintha át lett volna az a szín víve rá. Ezt folytatva lenne egy folyamatos vonala az egész szériának, így pedig a B tervre voksolnék, mert annak a háttér színe hasonlít a legjobban a második kötet épületszínére. Viszont a templom az A-n jobban tetszik. Szóval az én véleményem, hogy a templom az A-ról és a háttér a B-ről.
    Ezt a vonalat követve pedig a negyedik kötet háttere lehetne kékes. A híd viszont nagyon tetszik. Hangulatos és ezzel az aranyos színnel kicsit őszies a hangulat. Azt persze nem tudom mennyire illik az ősz a történethez, mert nem tudom mi van benne. :)
    Ez lenne az én véleményem. Sok sikert a borítókhoz.
    Nimara

    VálaszTörlés
  6. Én se tudok újat mondani, ugyanaz amit az előttem szólók mondtak: az A verzió nyerte el a tetszésemet :)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem is jobb az "A" , az érveim nekem is a szebb színek és az arányosabb kép, még egyéni véleményként: Szerintem a "B" verzión jobb a "Banke krónikák" felirat, mivel az előző két novella borítóján is úgy van írva.
    A többi tökéletes :D

    VálaszTörlés
  8. A címet csak mutatóba írtuk rá :) azt majd a kiadó intézi egységesre :)

    VálaszTörlés
  9. Nekem is egyértelműen A. A 4.-en pedig szerintem lehetne erősebb a háttér színe (barnább mondjuk). Mert ez nekem olyan fakó. De egyébként a híd és az Intézet nagyon tetszik. Az mindenképpen maradjon, ha lehet.

    VálaszTörlés
  10. Inkább az "A", viszont a B-n a betű szerintem jobb

    VálaszTörlés
  11. Nekem a 3. novellának a borítóin sehogy sem tetszik a háttérszín, de ha választani kell, akkor nekem is az "A" tetszik jobban, mert nem olyan nap szívta színű a háttere. A 4. novella borítója tetszik, bár a többihez képest nekem túl egységesek a színek, az eddigi borítókon elkülönült a háttér és a kép színe itt pedig minden olyan sárga.

    VálaszTörlés
  12. az "A" jobban tetszik. Bár a 4. nekem nem tetszik... :/

    VálaszTörlés
  13. A 3. novella borítói közül abszolút az A verzió nyerte el a tetszésemet. A 4. novella borítója is tetszik, mindössze ennyi, hogy a betűnek valami olyan színt választanék, ami jobban kiemelkedik a háttérből, de az tény, hogy remek munkát végeztetek! :)

    VálaszTörlés
  14. Az a "A" szerintem a jobb.
    Viszont szerintem a 4. könyv borítóján a háttér lehetne más színű, mivel így nagyon hasonlít a 3-ashoz..^^

    VálaszTörlés
  15. A harmadik novellához mindenképpen az ,,A" terv a jobb! :) Miért? Mert jobban látszik az épület és ebből a nézetből még szebb is. :D A negyedik novellához is várunk ,,B" tervet! ;)

    VálaszTörlés
  16. Egyértelműen az 'A' tetszik nekem. Sokkal jobb a kép.

    VálaszTörlés
  17. Az A szerintem is jobb :) a negyedik pedig nekem már most szerelem *-* <3

    VálaszTörlés
  18. Szerintem az 'A' a jobb és a negyedik nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
  19. Az "A" terv jobban tetszik a 3. novellához, a negyediknek pedig ez a borítóterv tökéletes.

    VálaszTörlés
  20. Nekem is az A terv tetszik jobban.:D és a negyedik is jó.!!:DD a B -nél meg ugye csak a teteje látszik a toronynak, de nekem nem jön át az árnyvadász filing xd inkább a királykisasszonyos ;) nekem az A terv jobban átjön :DD

    VálaszTörlés
  21. A 3. novellánál jobban tetszik a B verzió, csak az A verzió épülete kellene rá. A negyediknél csak a háttérszínt cserélném le, mert szinte ugyanolyan mint a 3. Ami az eredeti tervek között volt barnás szín jobban tetszik

    VálaszTörlés
  22. Nekem személy szerint az A verzió sokkal jobban tetszik: egyrészt jobb a színe, másrészt maga az épület is jobb abból a szögből. A 4. viszont nagyon nem teszik a színvilága...

    VálaszTörlés
  23. Nekem a B jobban tetszik mert láthatóbbak a betűk. :D

    VálaszTörlés
  24. A 3.nál az A jobban tetszik, a 4. pedig szerintem úgy jó ahogy van. :) Szépek lettek.:))

    VálaszTörlés
  25. Az A-nak mindenképpen jobban tetszik a háttérszíne és az épület is rajta, a B-n viszont a G betű szerintem jobb. Igazából nem zavarna a B háttérszíne sem, de majdnem ugyanolyan, mint a 4. borítója. Na, az pedig szerintem gyönyörű! Bár nekem egy picit elüt a többitől, nagyon tetszik. Visszafogott, de gyönyörű, nem tudok rá jobb szót, fenséges, és nagyon illik a címhez.

    VálaszTörlés
  26. A 3. rész borítóit összegyúrnám. Az "A" épülettel, "B" színnel. Nagyjából egyet értve nimara hozzászólásával. A 4. rész nekem így nem tetszik. Túl egyszínű.

    VálaszTörlés
  27. A 3. rész borítóterveiből nekem az A tetszik, szeretem az élénk színeket egy borítón, és az épület beállítása is jobb szirentem, többet látunk belőle. A 4. viszont nagyon tetszik! Kicsit furcsa nekem, hogy az N betű körvonalatott, a többi novellán pedig nem az... tudom, hogy másként a két világos szín összefolyna, de nekem akkor is egy kicsit fura így, sajnálom >.< Lehet egy fehér vagy sötétebb arany körvonal már nem zavarna annyira.

    VálaszTörlés
  28. A 3. novellánál nekem az A jobban mert valahogy láthatóbb az összkép a sötétebb háttérrel és a 4. úgy jó ahogy van. Tökéletes!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets