Blogger Widgets

2014. január 26., vasárnap

Vasárnapi Vámpírok: Dracula 10. rész (évadzáró)

Oké, kicsit ki vagyok akadva. Számítottam rá, hogy ez lesz, de sejteni és látni valamit egészen más. Mielőtt azonban belevágnék az anyázásba (ezért előre is elnézést), lássuk magát a részt.
Annyira élveztem, mint az eddigieket. Vagyis untam magam, mindenféle dolgot csináltam közben, kajáltam, meg facebookoztam, nagyon érdekes volt. Jó, beletettek csavart meg izgalmakat, és a vége már lekötött annyira, hogy csak egyszer állítsam meg közben. Meg közben rájöttem, hogy egyedül Minát szeretem, de vele se felhőtlen a kapcsolatom, mert időnként idegesít, és hogy ebben a sorozatban nincsenek is pozitív karakterek. De azt hiszem, ezt már leírtam egyszer, valamelyik korábbi résznél.
Magáról a részről annál többet, hogy történtek dolgok, nem tudok írni, csak a végéről. Számítottam arra, ami Jayne-nel (hoppá, csak megtanultam a nevét így a végére) történt, és érdekes, hogy semmi érzelmet nem tudott belőlem előcsalogatni, holott őt korábban szerettem. Nem tudom, mi történt idő közben, de idegesítő lett. Tudomásul vettem, aztán léptem tovább. Az utolsó előtti jelenetért haragszom, mert utálom a boldog befejezéseket az esetek legnagyobb részében, az utolsó jelenet meg egy iszonyú nagy függővég. Annyira idegesít, ha nem tudom meg, mi egy történet vége, márpedig ennek nem fogom megtudni. Nagyon frappánsan lezárták, és ennyi. Nem tudok pontos nézőszámokkal szolgálni, de annyi információm van, hogy a sorozat nem teljesített túl jól, és igencsak kétséges egy második évad. Így jártunk. Mindezek ellenére nem fog hiányozni.
Úgy magáról a sorozatról egészében annyit tudok mondani, hogy közepes. Részről részre egyre unalmasabb lett, vagy csak velem van a baj, de annyira nem tudott már lekötni a vége felé, noha nem gyanúsíthatjuk azzal, hogy semmi nem volt benne, mert volt. De azért Budapest szép, ezt jó tudni. Szeretem a szülővárosomat.

Én Fummie voltam, a munkám itt egyelőre véget ért. Nem tudom, írok-e még az oldalra bármit is, de ha hiányolni fogtok (tudom, hogy nem), akkor is megtaláltok, ha nagyon akartok. Facebookon mindenesetre aktívan előfordulok a kommentek között, és még mindig van egy blogom, itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets