Blogger Widgets

2013. december 25., szerda

Sorozat lehet a Pokoli szerkezetekből?


Sziasztok!

Cassie tegnap válaszolgatott néhány kérdésre a Twitteren, és ezek közül az egyikre meglepő válasz érkezett.

A The Mortal Instruments sorozat mellett a The Infernal Devices jogai is a Constantin Filmnél vannak, és még idén év elején kaptunk is egy olyan hírt, hogy elindult a film fejlesztése, forgatókönyvírót is kapott. 

Most azonban Cassie elárulta, hogy a Constantinnál felmerült egy Pokoli szerkezetek tévésorozat ötlete is.


Ez egyrészt azzal járna, hogy sokkal több idő lenne kibontakoztatni a történetet, magyarul több idő jutna a részletekre, a kosztümökre, a szereplők megismerésére, beleértve például a múltjukat is. 
Viszont volt már példa arra, hogy egy sorozat egészen más irányt vett, mint a könyv, gondoljunk csak például a Vámpírnaplók sorozatra, aminek már nem sok köze van az alapanyagához.

Ti minek örülnétek?

18 megjegyzés:

  1. Bízva abban, hogy nem fogják elvinni más irányba, egy sorozatnak. Sokkal-sokkal több Jem, Will, Tessa és mindenki más jutna nekünk :')

    VálaszTörlés
  2. Én annak örülnék ha tartanák az eredeti történetet de ügyelnének a részletekre is. Ha az eredeti történet szerint lenne sorozat akkor szerintem nagyon jó lenne. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudom! A VD esetén jól jártak, hogy nincs köze már a könyveknek, mert a 3. részig jó csak (4-5. résszel megszenvedtem és abba is hagytam, pedig meg van a 6 és a 7 is + az első 2 Stephan naplója is).
    Én a filmnek jobban örülnék, mert az tuti eljut hozzánk és tuti megjelenik DVD-n, ami egy sorozatnál sose biztos (pl: Charmed) + a filmben sok több és jobb lehetőségük van az efektekre!
    Inkább illetődnék meg egy pokoli szerkezettől, mert olyan élethű mint, hogy nevessek rajta, mert annyi pénzből és technikából ennyire futotta! XDXDXD Amúgy előbb legyünk biztosak a Hamúvárosban, kezdjék el és az ID-ről is legyen több infónk! Utána ráérnek eldönteni! :-D

    VálaszTörlés
  4. Szia! Bocsi, de belinkelhetem ezt a bejegyzést az oldalra? Én valahogy nem láttam ezt a tweetet... :/ :)

    VálaszTörlés
  5. Én örülnék, mert nem csak annyi lenne, hogy megnézem a filmet és paff ennyi volt. Mert a csontvárost is imádtam. Végre megnézhettem aztán, hhh ezen is átestem jöhet a Hamuváros. És le volt tudva, de egy sorozat esetén több kis részben nézhetem és nem lesz olyan hirtelen vége. Szóval szerintem sorozatban jobb lenne, de igen egyből a Vámpírnaplók jutott nekem is eszembe, hogy nehogy átalakítsák a storyt :D

    VálaszTörlés
  6. Szerintem klassz lenne, a VD-nél biztos jó volt. Itt jobban be lehetne mutatni a háttértörténeteket meg kevesebb dolog maradna ki szerintem. Nekem nagyon tetszik az ötlet csak ragaszkodjanak a könyvhöz.

    VálaszTörlés
  7. nekem mindegy mi lesz. A lényeg, hogy legyen. Ám a sorozatnál annyiban van ellenvetésem, hogy ne térjenek el a könyvtől és akkor minden rendben lesz :D

    VálaszTörlés
  8. Igazából lehet megköveztek, de én a film mellett szavazok. :/ Azon kívül, hogy egy sorozatnál sokkal nagyobb az esély, hogy eltérnek a könyvtől (főleg így, hogy láthatóan a Csontváros nem jutott a Percy Jackson sorsára), és megvan arra is az esély, hogyha sikeres lesz a sorozat, akkor "nyújtják mint a rétestésztát". Az pedig végképp kiábrándító tud lenni, akkor már inkább egy korrekt filmet kérek, aminek ott a vége ahol lennie kell.

    VálaszTörlés
  9. Hát furcsa lenne sorozatként tekinteni a TID-re, de ha így is lesz, remélem nem hagyják ki a forgatásokból Cassie-t. A Csontváros forgatókönyvébe sem volt beleszólása, és lám mi lett belőle.

    VálaszTörlés
  10. Szerintem is egész jó ötlet a sorozat. *-* Többet tudnánk meg belőle, tovább tartana... csak ne hagyják ki Cassie-t és nem lenne jó ha sokat változtatnának a forgatókönyvön.

    VálaszTörlés
  11. Én annak örülnék, ha filmet csinálnának belőle...

    VálaszTörlés
  12. Jobban belegondolva igazából semmi esély arra hogy egyáltalán ne térjenek el a könyvektől, hiszen 3 könyv cselekményét évadokon keresztül nyújtani szinte lehetetlen :/

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok!
    Szerintem nagyon jó lenne egy minisorozat, pl. 3 évad, 5-10 résszel. Csak tényleg nem kellene nagyon eltérni a könyvtől, mert ez a sztori úgy tökéletes ahogy van :)

    VálaszTörlés
  14. Nekem csak annyi baj lenne vele,hogy eleve tudnám,hogy mi fog történni ... hamarabb szerintem filmet csináljanak. Bár nekem mindegy,csak valamit csináljanak belőle :)

    VálaszTörlés
  15. Szerintem a film sokkal jobb lenne.. A sorozatban több esély van arra, hogy hűtlenek legyenek a könyvhöz, és az se biztos hogy egy sorozatot megcsinalnak magyarra.. Vagyis kissebb az esélye, mint egy filmnek..

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets