Blogger Widgets

2013. december 24., kedd

Egy levél mindent átír - Sándor alkotása




Kedves Isabella!

Tudom hogy elöszőr haragudni fogsz rám ezért de aztán majd belátod hogy csak neked akartam jót.Elkell fogadnom hogxy vámpír vagyok és hogy örökké fogok élni vagy a háborúba meghalok,ne próbálj megálítani mert ígyis-úgyis elmegyek a háborúba.Ha meghalsz akkor az az én lelkemen fog száradni ami még megmaradt belőle,ha én halok meg akkor nagyon szomorú leszel és egész életetdben eklfogsz zárkózni az élettől,és a legrosszab lenne ha Vasnővérnek állnál.Jobb lesz így neked,a hugómnak és az anyámnak is.Kérlek fogd majd vissza Claryt ha utánam akarna jönni és mond meg neki hogy mindi is szerettem.Mond meg Jacenek hogy legyen szép élete Claryvel,nem fogok ellene lenni.Alecnek mondd meg hogy ő a legjobbfej meleg ekit eddigi életemben.Ezért csatlakozom  Raphael csapatához.


Szeretettel:
Simon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets