Blogger Widgets

2013. november 10., vasárnap

Vasárnapi Vámpírok: Dracula 3. rész

Előre is elnézést kérek, az elmúlt két napban összesen aludtam 10 órát talán, részt vettem egy könyvbemutatón (ahol nem nyúltam le Deszy kódexét), és eseménydús hétvége áll mögöttem, szóval nem lesz annyira összeszedett ez most, mint a korábbiak.

Na, ebben kevesebb érdekes dolog volt. Legalábbis én úgy éreztem, inkább amolyan átvezető rész volt. Azért volt benne izgalom meg taktikázás, elég sok vér, hú és egy meglehetősen naturális kép, de annyira nem nyűgözött le, mint az előző részek.
Mina teljesen kifordult önmagából, annyira karakteridegen volt tőle ez a kis eltévelyedés, hogy engem nagyon megzavart. Eddig egész szerettem, de ez most így visszavett a pozitív hozzáállásomból. Meg aztán ott volt Lucy, aki szemmel láthatólag bele van esve a legjobb barátnőjébe, és azt sem értem, ezt most miért kellett. Na jó, lehet, hogy lesz ennek jelentősége még a jövőben, de egyelőre még csak bámulok ki a fejemből, és próbálom felfogni, hogy mi van. Volt egy eltúlzott kivégzés, amit annyira ünnepélyesre akartak venni, hogy nevetséges lett, béna és láthatóan mű.
Viszont tetszett, ahogy bemutatták, Drakula hogyan lett vámpír (és plusz öröm, hogy ebben a jelentben többször láttam az egyik ismerősömet a háttérben), tetszettek a hatalmi játszmák, ahogy az eddigiekben is, a fröcsögő vér meg a hullák naturalista bemutatása, már amelyik nem lett komikusan eltúlozva, és végre több helyszínt is felismerni véltem, nem csak a Vajdahunyad várát. Az intrót meg egyenesen imádom, szerintem zseniális.

Ezúttal csak ennyire futotta az energiámból, jövő héten talán bővebben tudok nyilatkozni.

Valamint Deszy mondta, hogy nyugodtan rakjam ki a blogomat, úgyhogy ezzel a felajánlással élnék is. Ide kattintva eljuttok a könyves blogomig, legutóbb Az angyalról és A hercegről írtam kritikát, és amint megjelenik A hercegnő, és elolvastam, arról is fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets