Blogger Widgets

2013. november 11., hétfő

Fejlemények Bane krónikák ügyben


Sziasztok!

Sasszemű Ramóna észrevette, hogy felkerültek a Libri oldalára az új Könyvmolyképzős könyvek, és az új Bane krónikák novella mellett már egy barátságos ár szerepel: a puha kötés 999 forint lesz, a kemény 1699.

Persze korábban is voltak bakik az ár kommunikációjában a kereskedelmi áruházaktól - ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a Bane krónikák első részénél található horribilisnek tűnő összes -, de remélhetőleg ez már tényleg a végleges ár, és minden novellánál körülbelül erre számíthatunk.



 

10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Felmentem a Libri oldalára,de az első novellának az ára még mindig drága. :/
    Ez ki lesz javítva vagy marad. Nem tudod esetleg? :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Azt tudjuk, hogy az nem jó ár. Hogy ez mikor változtatják, azt nem, mert az már a Libri dolga.

      Törlés
    2. Írjatok nekik :) A hercegnővel kapcsolatban is írtam és 1napra rá kijavították (az ismertetőt)

      Törlés
  2. A borító végleges? :/

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, hogy a kommunikációs hiba a kiadó saját honlapjára is érvényes. Mindkét résznél puha 2499, kemény 3299.

    VálaszTörlés
  4. Én a Librinél sem ezt az árat találtam, hanem puha kötésre 2399-et, keményre 3199-et. Megnéztem még az Alexandra és a Líra honlapját, ott szintén ezeket az árakat tüntették fel. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A második rész árát nézd, ne az elsőt! Azt még nem frissítették.

      Törlés
  5. Oh, értem, köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj ,de örülök ,hogy viszonylag olcsó lesz! :D Már csak a borítót kéne lecserélni....:D

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets