Blogger Widgets

2013. november 21., csütörtök

CoHF képregény jelenet


Sziasztok!

Cassandra Jean megosztott egy jelenetet a Mennyei tűz városából. Egészen pontosan Cassandra Clare átküldte neki a jelenetet a könyvből, Cassandra Jean pedig sírt rajta, és könyörgött neki, hogy hadd rajzolja meg. 

Nem csodálom, hogy sírt, ez a jelenet tényleg könnyfakasztó!

Viszont irtózatosan nagy Clockwork Princess (A hercegnő) SPOILER! És most nem túlzok, tényleg óriási! Annyira, hogy konkrétan az egyik főszereplő sorsa derül ki belőle! 

Ezért a képet megosztom, de csak a törés után, a bejegyzés folytatására kattintva nézhetitek meg. 

Mindenki saját felelősségére nyissa meg és nézze meg a képet! Ne mondjátok, hogy nem szóltam!

A többiek viszont készüljenek rá, hogy össze fog törni a szívük! 







- Gyere be!
- Hol van Zakariás testvér?
- Pont itt vagyok.
(...)
- Jace Herondale. És még egyszer egy Herondale a tárgya a megszabadításomnak. Számítanom kellett volna rá.

9 megjegyzés:

  1. <3
    CoHF-ot akarooook!!! CoHF-ot a népnek!! :D

    VálaszTörlés
  2. Hát....Gyerekek, én ezt nem értem. Most akkor Zakariás=Jem? És mit értett ezalatt "Zach", hogy "És még egyszer egy Herondale a tárgya megszabadításomnak."?? Mert végül is, addig megvan, hogy Jace és Will Herondale-ek. Az a megszabadításos dolgot nem értem. :))

    VálaszTörlés
  3. előző kommentelőnek írom CP2 SPOILER a könyvben ugye Jem haldoklott és Will intézte el hogy Jemből Néma Testvér lehessen. És így nem halt meg. Legalábbis én így vettem le a könyvhöz képest gyér angol tudásommal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aha. Köszi. Akkor most Jem-ből lett Zakariás (A képregény alapján.)?

      Törlés
  4. Egyik ismerősömnek volt ehhez egy teóriája, és igaza lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh.. És ez volt a teóriája?? :DD

      Törlés
  5. Húúú, na, akkor én most tisztázom a dolgokat, mert elég nagy itt a kavarc.

    Will nem intézett el semmit. Will nem tudta, hogy Jem Néma Testvér lett, ő azt hitte meghalt. Mindenesetre a megváltás elég sokféleképpen értelmezhető, és Will sok szempontból megmentette Jem életét.
    Ami pedig a Jace és megváltás dolgot illeti. Azt már lehetett sejteni, hogy Jace-éknek szerepe lesz abban, hogy Zakariásból ismét Jem lehet, hiszen a CoHF idején történik valami, ami miatt már nem Néma Testvér Zakariás. Ezt a CP2 epilógusának időpontjából tudjuk.

    VálaszTörlés
  6. Köszi Deszy, így már világos.

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets