Blogger Widgets

2013. november 17., vasárnap

Vasárnapi Vámpírok: Dracula 4. rész

Haladunk, haladunk. Elég lassan, és a színvonal nem emelkedett, de most már egyre jobban belelátunk a történetbe, látjuk a karaktereket kibontakozni, és én azért csak-csak megszerettem a sorozatot. Vannak hiányosságok, és még mindig vannak hatásvadász jelenetek, amiket nem lehet elhinni, mert túl hatásvadász a lassítás meg a beállítás, na meg az állóképek photoshopolása… rémes. A kémia jobban működik Lucy és Mina között, mint Mina és Drakula között. Komolyan, inkább ők jöjjenek már össze, mennyivel poénabb lenne már?
Többektől hallottam, hogy nincsenek igazán kibékülve Jane karakterével (a vámpírvadász szőke nő, akinek mindig kint van a melle), mert idegesítőnek találják. Fogalmam sincs, miért. Imádom az erős női karaktereket, és ő határozottan az, én már az első részben megszerettem, és ebben a részben különösen tetszett. Minát is szeretem, a könyvben is szerettem, és eddig ugyan nem voltam vele annyira kibékülve, inkább időnként megcsapkodtam volna egy péklapáttal, de most rájöttem, hogy szeretem. Mert okos, független és nagyon merész. Akkoriban a nők egyetem közelébe csak akkor mentek, ha folyatták a nyálukat a pasikra, Mina pedig elérte, hogy ott tanuljon, méghozzá az orvosin. Szóval, ha néha idegesítő is, azért még bírom. Lucy kicsit irritál, de ő a könyvben is elég mimózalélek volt, azon kívül, hogy a barátnőjébe van beleesve, ő a sorozatban is ilyen.
Tetszett ez a rész. Megint mentek a hatalmi játszmák, de végre történt valami a végén. Talán lesz akció a következő részben? Én reménykedem.
Apropó, rajtam kívül valakinek még feltűnt, hogy Drakula versenyre kelhetne Tony Starkkal (Vasember) ivásban? Egyáltalán miért iszik, ha vámpír? Azért megnézném, ahogy Drakula és Tony Stark ivásversenyt rendeznek. Valamint tudom, hogy már mondtam, de még mindig imádom az intrót. Egyenesen bele vagyok szerelmesedve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets