Blogger Widgets

2015. június 2., kedd

Helyzetjelentés


Sziasztok!

Itt a rövid, főként képes összefoglaló arról, mi is történt az elmúlt pár napban a sorozat háza táján - már persze Hodge castingján kívül, ami azért elég nagy dolog. 
A posztot megint törni fogom, hogy ne zavarja a főoldal betöltését, a teljes bejegyzésért kattintsatok a folytatásra!

















Vajon mi lehet az ajándék? Csak nem egy irón?


























Csak nem egy szeráfpenge?





Jön Izzy nyaklánca! Lesz!













Alberto osztotta meg: Dom véletlenül 1600 dalt másolt az asztalára... xD


A kis Clary:




25 megjegyzés:

  1. Nem értem Magnus szadomazo kutyáját

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az csak a díszlet része a Pandemonium Klubban. Ha pedig tényleg Magnus kutyája, akkor Miau Ce-tung nagyon megváltozott :D :D :D :D

      Törlés
  2. Legalább ráadnak valami parókát Alanre?
    Vagy a sötét hajú Valentine után most jön a kopasz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínű, mert ennek az embernek nagyon nem állna jól a szőke, szóval szerintem marad úgy ahogy van...

      Törlés
    2. Szerintem is kopasz marad. Nem tudom elképzelni szőke hajjal.

      Törlés
    3. Pont ettől féltem. Még szerencse, hogy a többi színésszel nincs bajom, de ezt nagyon nem akaródzik lenyelnem. Kész, vége, az életben nem lesz Valentine-szerű Valentine.

      Törlés
    4. Én Magnussal vagyok úgy, hogy nem így képzeltem el. A haja az tetszik, de az a fekete smink... Bár egyik este újraolvastam azt a részt, amikor először találkoznak vele Jace-ék, és tényleg mosómedve szeme van. Oké, így már elfogadom a sminket :) :) :)
      Viszont az öltözködése akkor sem ilyen stricis :) Legalábbis nekem ez jut róla eszembe, amikor a képre nézek :)

      Törlés
    5. Egyáltalán nem tudom elképzelni ezt a pasit Valentine-ként T___T

      Törlés
  3. Lehetne ennél műbb Clary haja? Bocsánat, hogy megint felhozom ezt, de hacsak nem direkt erre mentek, akkor elég ciki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most biztosan nagyon fogsz utálni érte, hogy ezt mondom, de nekem nagyon tetszik Clary haja :D

      Törlés
    2. Nekem is tetszik :)

      Törlés
    3. Nekem is, ilyesminek képzeltem

      Törlés
    4. Első vagyok, nekem is tetszik, elvégre nekem is festett vörös hajam van :) De Clary haja természetes vörös a könyvben. Arra céloztam, hogy ha természetes színt akartak Clary hajának, akkor nagyon elszúrták.

      Törlés
  4. Én itt totál meg vagyok ijedve, hogy Magnusból valami kutya perverzet csináltak. (Komolyan olyan fejet vág, mint aki meg akar hágni mindenkit). Ti meg itt Clary hajszínéről bájcsevegtek. Amivel szerintem nincs semmi baj. Nekem tetszik, hasonlónak képzeltem el a könyvben.
    Ha esetleg vulgáris voltam, azért bocsánat... De ezek a képek... Nem tudom mire számítsak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor először megláttam azt a képet, amin Magnus a kutyán ül, egyből vmi szado-mazo szexbarlang jutott az eszembe :) Mondom, úr isten. Mi lesz ebből?! De már megbarátkoztam vele, mást úgy sem tudok csinálni :D

      Törlés
    2. Én már elfogadtam, hogy Magnus olyan karakter, akit lehetetlen képernyőre vinni. Ez van. Valahogy sosem sikerül.

      Törlés
  5. Én most csak azért sírok, hogy hogy a fenébehogy Alec magasabb mint Magnus???? :'(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy emlékszem, hogy Magnus magasabb mint Alec. Viszont én azért fogok sírni, ha Alecnak nem lesz kék szeme. Gyönyörű kék szemeket akarok :)

      Törlés
    2. Igen, Alec 180+ Mags pedig 190+.
      Ó igazad van, jó hogy eszembe juttattad, mert igen az egy nagyon fontos faktor, és ki leszek akadva ha nem történik meg : (((

      Törlés
    3. Magnus annyiszor emlegeti Alec gyönyörű kék szemeit. Szóval nekem igen is nagyon fontos, hogy milyen színű szeme lesz Alecnak :) :) :) :)

      Törlés
    4. És még nagyobb súlya van Will miatt is...
      Konkrétan szerintem ez a kapcsolatuk egyik központi eleme : DD

      Törlés
    5. http://cassandraclare.tumblr.com/post/118688688374/hi-cassie-i-am-so-excited-for-the-new-series-and

      Törlés
    6. Ha nem lenne fontos a történet szempontjából, hogy kinek milyen a szem vagy a haj színe, akkor egyáltalán nem érdekelne, hogy megváltoztatják a könyvhöz képest. Akkor lényegtelen változtatás lenne. De épp az a lényeg, hogy Alec Willre emlékezteti Magnust. És mindig is a fekete haj, kék szem volt a kedvence.

      Törlés
  6. Dom olyan mint egy negyvenéves alkoholista.:((( Amúgy szerintem nem olyan rossz Magnus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem azt mondtam, hogy rossz. Csak más mint képzeltem. Ami nem feltétlenül rossz. Majd kiderül, hogy fog játszani :) Nem láttam még semmiben Harry Shum Jr-t :)

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets