Blogger Widgets

2015. május 31., vasárnap

Malec részlet az Akadémiából!


Sziasztok!

Kaptunk Cassie-től részletet a Born to Endless Night novellából, mert olyan jók voltunk, hogy Malec részletet érdemlünk! Íme:

"- A vámpírok undorítóak és halottak, a vérfarkasok mocskosak és szőrösek, és a tündérek árulók és lefeküdnének akár az anyáddal is - sorolta Julie. - A boszorkánymesterek a szexi alvilágiak. Gondold csak végig! Mindnek vannak apás problémáik. És Magnus Bane mind közül a legszexibb. Lehet a bugyim Fő boszorkánymestere is. 

- Ö, Magnusnak van barátja - felelte Simon. 
Julie szemében hátborzongató fény csillant. - Vannak olyan hegyek, amiket meg akarsz mászni, annak ellenére, hogy kint van a "Tilos az átjárás" tábla. 

Simon az ebédlőasztalra rogyott. - Épp most nyitottam rá Alecre és Magnusra... és, tudod.. 
- Mi? Hol? Mikor? Hogyan? Magnus edzett, de mégis gyengéd szeretőnek látszott? - követelte a választ Julie. 
- Julie! - szólt rá Beatriz. 
- Köszönöm, Beatriz - szólalt meg Simon. 
- Ne mondj semmit, Simon - szólt közbe Beatriz. - Addig nem, amíg nem szerzek egy tollat és papírt, hogy mindent le tudjak írni. Bocsi, Simon, de híresek, és a hírességeknek tűrniük kell, hogy a szerelmi életük mindenkit érdekel. Olyanok, mint Brangelina. 
- Nem olyanok, mint Brangelina - morogta Simon. - És mégis hogy hívnád őket? Algnus? Ez úgy hangzik, mint valami lábbetegség. 
- Nyilvánvalóan Malecnek - mutatott rá Beatriz. - Hülye vagy, Simon? 
- Nem fogjátok elterelni a figyelmem! - szakította félbe a vitát Julie. - Magnusnak van piercingje? Hát persze, hogy van, nem mulasztana el egyetlen alkalmat sem, hogy csilloghasson. 

- Csak azt gondoltam - kezdte Alec. - Nos, nem gondoltam, hogy bármi ilyesmi fog történni, mielőtt megházasodom. 
- Mi? - hökkent meg Magnus. 
 Alec felnézett rá. Egyik erős, íjászkodástól edzett karja a baba bölcsőjét ringatta, de Alec már Magnusra figyelt, sötétkék szeme sötétebb volt az árnyékoktól. Alec egyetlen pillantása fontosabb, mint egy csók bárki mástól. Magnus látta, hogy ő valóban komolyan is gondolja. 
- Alec - súgta. - Alecem. Tudnod kell, hogy az lehetetlen."

9 megjegyzés:

  1. Tudtam, hogy Alec fogja felvetni először a házasság témát :) Most akarom olvasni ezt a novellát !!!!!!!!!!!! Nem tudok tovább várni :) :) :)

    VálaszTörlés
  2. Kyaaa~ Q____Q Ide nekem ezt a novellát! xDD
    Viszont Julie.....izé, az fiúnév? :"D Bár nem hiszem, hogy Alec-nek féltenie kellene a "pozícióját"! :3 :D
    Ellenben.....remélem Magnus megenyhül, mert az uccsó mondatából ítélve, ellenzi az egészet, de Alec majdcsak megpuhítja valahogy, reméljük ;) <3 (Már ha azt, hogy lehetetlen arra értette, hogy a házasság köztük az >< )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem Julie lány :) De Magnusnál a "kenyér mindkét oldala vajas" :D :D :D Bár Alec-től úgysem tudja elcsábítani senki :)
      Úgyis megoldják, hogy összeházasodhassanak :) Csak győzzem kivárni, hogy olvashassam.

      Törlés
  3. Julie lány, már az első novellában is szerepel, úgyhogy hamarosan megismerhetitek. :)
    De egyébként szerintem Magnus nem tiltakozik nagyon, szerintem technikai ellenvetése lesz pl. nem köthetnek Árnyvadász esküvőt vagy valami... De majd meglátjuk, én is nagyon kíváncsi vagyok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sem tiltakozik, inkább megdöbbentnek tűnik :) Nem hiszem, hogy valaha is megfordult a fejében, hogy megházasodjon, az meg főleg nem, hogy egy Árnyvadásszal :D :D :D :D

      Törlés
  4. Szerintem nem a házasság ellen tiltakozik. ... Ebben a novellában találnak egy boszorkánymester babát az akadémia előtt valahol. Úgy gondolom, Alec haza szeretné vinni a babyt... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én úgy tudom, hogy Magnus viszi haza a picúrt :)

      Törlés
  5. Valaki megmondná nekem, hogy mikor játszódnak az Akadémia novellák? Illetve, hogy akkor Alec hány éves is, mikor házasodni készül?
    Egyébként annyira várom már, hogy babázzanak :) Meg a könyveket is. :) Ezek az ízelítők csak türelmetlenné tesznek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól tudom a Mennyei tűz városa után fél évvel kezdődik, és Simon kiképzése vagy 2 évig tart. De nem vagyok teljesen biztos benne.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets