Blogger Widgets

2015. május 23., szombat

Stephan Fleet Q&A


Sziasztok!

Stephan Fleet, aki a sorozat vizuális effektjeiért felelős, egy sor kérdésre válaszolt Twitteren. Az érdekesebbeket kigyűjtöttem. :)


Mi adja az inspirációt a szörnyekhez? A könyvekben olvastál róluk?
Is. És rákerestünk a nagyszerű rajongói alkotásokra is. :)

Hogyan küzdötök meg a helyszínek nyújtotta nehézségekkel? Például az esővel?
Az eső szívás. Megküzdünk vele, ázunk. 

Mi van a szeráfpengékkel? Benne lesznek a sorozatban? És a boszorkányfények?
Hogy csinálhatnánk TMI-t ezek nélkül?

Hány óra megszerkeszteni egy epizódot? 
Óra? Inkább hetekről és hónapokról beszéljünk. :)

Hogy tetszik eddig az Árnyvadász rajongótábor?
Lenyűgözőek vagytok, srácok! 

A szereplőgárda hamarosan forgatni fog már?
Talán. 

Találkoztál már a teljes szereplőgárdával? 
Néhányukkal. És még fogok a többiekkel is. De tiszteletből nem tweetelek róluk a beleegyezésük nélkül. 

Imádom a speciális effekteket. Gondolod, hogy sok lesz belőlük a Shadowhuntersben? 
Rengeteg. Új terepre lépünk a TV-ben az ABC-vel. 

Hány könyvet olvastál a sorozatból?
Sajnos eddig az csak elsőt. Imádtam. De aztán a munka miatt nem volt időm többre. Hamarosan kezdem a másodikat. 
De mindig tudok csalni, és konzultálni egy megarajongó YA szerzővel, a feleségemmel. Ő mindet olvasta. :)
Gondoskodik róla, hogy minden autentikus maradjon, és két lábbal a földön álljunk. Ő az én iránytűm. 

Az egész sorozat vizuális effektjeiért te leszel a felelős?
A vállalatomban én vagyok a felelős a termékeink kreatív intergritásáért. Szóval igen. Talán nem olyan szorosan, miután elkészült a pilot, de igen. 

Már elkészültetek Magnus kék tüzes varázslatával? Tudod, ez fontos :D
lol. Épp elkezdtük!!!

Miért nem kronológikusan forgatjátok a sorozatot?
Úgy kell gondolni rá, mint egy puzzle-re. A helyszínekkel és a színészekkel, akik épp elérhetőek.

Mikor kezdenek forgatni?
Hivatalosan hétfőn. 

Mi a legnehezebb része a tv show forgatásának?
Hogy ne öljem meg magam a túl sok munkával. 

Akkor te csinálod a démonokat?
igen :)

Van olyan jelenet, amit szeretnél megalkotni a könyvből?
A klubos harcjelenet, amikor Jace épp készül megölni a démont, és Clary közbeavatkozik. Imádom azt a pillanatot és a Pandemonium egész vibrálását. 
Emlékszem, amikor olvastam, olyan érzésem volt, mintha a Skins lenne démonokkal. 

Láttam a filmet, de próbálok nem túl sokat gondolni rá, így hagyhatom dolgozni a képzeletem és a saját világomat alkothatom meg. 

Szerinted mennyi idő, mire leforgatják a 13 részt?
Egy hónap alatt körülbelül 3 rész készül el. Szóval nagyjából 4,5 hónap, vagy ilyesmi. 

Ki a kedvenc szereplőd a TMI-ból/Árnyvadász világból?
A könyvben Clary. A filmben Simon. Imádtad a srácot a Misfitsből.

Mi vonzott téged ahhoz, hogy megteremtsd az Árnyvadászok világát? Mit vársz a leginkább?
A cégem említette a nevet, és rögtön izgatott lettem. Készítettem egy koncepciót McG-nek, és itt vagyok!
Leginkább az éjszaka teremtményeinek életre hívását várom. 

A kedvenced és a legkevésbé kedvenced ezek közül: vámpírok, árnyvadászok, angyalok, boszorkánymesterek, démonok, vérfarkasok és tündérek?
Az elsőre az Árnyvadászok és a démonok. Magnus Bane. Aztán a többi.
 
Isabelle nagyon badass. Első kézből származó információm van. :)

1 megjegyzés:

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets