Blogger Widgets

2015. április 7., kedd

Régi Árnyvadászoknak


Sziasztok!

Ahogy szállingóznak a hírek a sorozattal kapcsolatban, nem tudok mit kezdeni a szomorúság érzésével, még amellett sem, hogy persze örülök, hogy haladunk valamerre.

Az alábbi posztot Tumblr-en találtam, és muszáj lefordítanom, mert pontosan azt érzem, mint aki összegyűjtötte őket.

Dolgok, amelyek elszomorítják a TMI fandomot:

  • Emlékeztek, amikor a német előzetes az éjszaka közepén jött ki, és még csak nem is angolul volt, de ENNEK ELLENÉRE MEGNÉZTÜK ÚJRA MEG ÚJRA?
  • Emlékeztek Pajesz Pasira?
  • Emlékeztek, amikor először láttuk a teaser trailert és azt gondoltuk, a "Welcome to the City of Bones" a valaha volt legjobb sor?
  • YOU’RE NOT A MUNDAAAAAAAYNE
  • Comic Con
  • Emlékeztek, amikor a Hamuváros zöld utat kapott még a Csontváros előtt, és mind azt gondoltuk, filmes franchise lesz belőle?
  • Emlékeztek, amikor kijöttek a karakterposzterek, egymás után, és mi nem tudtuk, melyik lesz a következő? 
  • Ez a ruha:
 


Kis kiegészítés: számomra az egyik legszomorúbb még mindig a teaser előzetes hajnalára való visszaemlékezés, amikor felkeltem hajnalok hajnalán, mert amerikai idő szerint is későn jött az előzetes, aztán 2 órát azzal töltöttem, hogy minden apró kis momemtumot próbáltam szétcincálni: megtalálni a rejtett rúnákat mindenhol, a helyszíneket, az utalásokat... Még mindig az egyik kedvenc pillanatom rajongói pályafutásomban, és emlékszem, tele voltam reménnyel a filmre és az egész sorozatra nézve...

Plusz kiegészítés:
  • Amikor minden Jamie képnél vadásztuk a Morgenstern gyűrűt az ujján
  • És próbáltuk megfejteni, mi lesz Jamie TMI tetkója és mikor varratja magára

4 megjegyzés:

  1. ettől olyan "veterán" érzésem támad :')

    VálaszTörlés
  2. én még hozzátenném a folytonos elborzadást, és röhögést is a Have a little faith sokadik forditására, ami még mindig nem tetszett nekünk :)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets