Blogger Widgets

2015. április 20., hétfő

Dominic Sherwoodnak köze lehet a sorozathoz?


Sziasztok!

Brutális pletyka terjed, és én most érzem igazán a feszültséget. Valaki észrevette, hogy Dominic Sherwood, akit a legtöbben a Vámpírakadémia film Christianjeként ismerhettek, épp a napokban kezdte követni Twitteren McG-t és a tévésorozat castingjának vezetőjét, Jonathan Clay Harrist.



Ez valóban azt jelentené, hogy övé az egyik szerep? Ti kinek tudnátok elképzelni? Örülnétek neki? 

(Én Alecnek nagyon el tudnám képzelni, és imádnám! Jace-nek is nagyon el tudnám képzelni, csak sötét a haja.)





11 megjegyzés:

  1. Én fekete hajjal,Sebastiannak tudnám elképzelni :D Jace-nek nem igazán :D

    VálaszTörlés
  2. Esetleg Sebastian, ha világos szőkére festjük, de nem Alec, és főként nem Jace... :/

    VálaszTörlés
  3. Uhh tényleg neki világos haja van csak festve volt xD mármint Sebastiannak :D már hozzászoktam, mindig fekete hajjal képzelem el xDD

    VálaszTörlés
  4. Abszolút Jace!!!! :D a hajfesték meg csodákra képes :D

    VálaszTörlés
  5. Nekem is inkább Sebastianos :D

    VálaszTörlés
  6. A 3. képen nekem nagyon Alec-es. Én nem tudom Jace-ként elképzelni....Bocsii én Jamie párti vagyok!!! Szerintem Alec szerepében nem lenne rossz

    VálaszTörlés
  7. Neten volt egy képe, arról Kyle jutott eszembe :D

    VálaszTörlés
  8. Alec. Jace soha!!

    VálaszTörlés
  9. HIVATALOS!! Dominic Sherwood kapta meg Jace szerepét!!!! :S

    VálaszTörlés
  10. Nekem szimpatikusabb, mint Jamie. Remélem a többi szereposztás is legalább ennyire tetszeni fog. 8)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets