Blogger Widgets

2015. április 20., hétfő

Dominic Jace!


Sziasztok!

Ő nyert: 


11 megjegyzés:

  1. egyik szeme barna, másik kék? Hát, akkor inkább menjen Mark szerepére xd (bár nem tudom hogy szerepelt a válogatáson, de így első ránézésre, annyira nem :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, egyik szeme kék, a másik barna. Én szeretem, jó színész :)

      Törlés
  2. Nekem tetszik!!!! A szőke haját és arany szemét remélem rászabják ugyanis anélkül nem lehet Jace!

    VálaszTörlés
  3. Na hát ez nem jött be. :D Mármint én Alecre tippeltem. Első ránézésre nem látom benne Jace-t, de szőke hajjal és arany szemekkel nyilván máshogy fog mutatni. Mondjuk nekem nagyon szimpi volt anno egy régebbi videóban bemutatott jelentkező, de hát majd meglátjuk. :) Én jobban várom már Alec és Raphael castingját.

    VálaszTörlés
  4. Én inkább megvárom hogy fog kinézni Jace-nek "beöltözve". Így nehéz véleményt mondani róla pár szépfiús kép alapján.
    Bár tény hogy Jamie-t felülmúlni nagyon nehéz lesz...

    VálaszTörlés
  5. Teljesen igazad van Névtelen 2015.április 20. 21:58

    VálaszTörlés
  6. Teljesen igazad van Névtelen 2015.április 20. 21:58

    VálaszTörlés
  7. Vajon a többiek kik lesznek?

    VálaszTörlés
  8. Mivel én nem rajongok Jamie-ért, ezért nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz az új Jace. Amúgy elég szimpatikusnak tűnik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a film rettentően tetszett Jamie-vel és jó lett volna ha a szereplők megmaradtak volna ,de így is várom a sorozatot mert a történetet szeretem .Szóval biztos jó lesz

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets