Blogger Widgets

2014. július 18., péntek

Emma és Julian parabatai szertartása


Sziasztok!

Cassie végül megosztotta azt a Cassandra Jean illusztrációt, ami Emma és Julian parabatai szertartásáról készült.

Íme:




Ezt írta mellé:

Az emberek gyakran kérdezik, hogy hogy néz ki a parabatai szertartás, úgyhogy megkértem Cassandra Jeant, hogy rajzolja meg Emmaét és Julianét, benne az esküvel és a három a három tűzgyűrűvel - a saját külön gyűrűdből a közösbe lépsz, majd egymásra rajzoljátok a rúnát. A tüzes részt ne próbáljátok ki otthon!

Néhány észrevétel tőlem:
Érdemes nézni Emma arcát, nem túl boldog.
Julian a szíve fölé kéri a rúnát. (Az ebből nem derül ki, Emmáé hol van.)
Julian sem mosolyog, az utolsó képen pedig szinte beletörődő az arca. (Vagy ezt már csak én akarom látni?)

5 megjegyzés:

  1. Úgy érzem ők lesznek az én nagy kedvenceim az eddigi árnyvadászok közül! *.*

    VálaszTörlés
  2. Már láttam több rajzon is, hogy milyen furcsán tartják az irónt.. Nem zsibbad el a karjuk rajzolás közben? Tudom, hogy csak 30 mp az egész de...

    VálaszTörlés
  3. Mi az a parabatai?Mert h eddig csak a TMI-t olvastam......Valaki leírná részletesen??

    Köszi előre is

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets