Blogger Widgets

2014. június 9., hétfő

CoHF SPOILER - Cassie válaszol



Sziasztok!

Előre szólok, hogy ez a bejegyzés spoileres! Egy olyan kérdéssel foglalkozik, ami bennem is felmerült a könyv olvasása közben, és ha valamilyen hibát kellene mondanom, ez lenne az egyik dolog, amit kiemelnék.

Mások is kérdezték erről Cassie-t, sokan, most pedig válaszolt az egyik ilyen kérdésre.

Tehát SPOILER, csak akkor kattintsatok a továbbra, ha ezt nem bánjátok!




A kérdést nem fordítom, mindenesetre arra vonatkozott, hogy hogy a fenébe lehetséges, hogy Jace előkap egy óvszert Edom közepén. Főleg úgy, hogy tudta, hogy hozzá se érhet a barátnőjéhez a mennyei tűz miatt. 

Cassie válasza:
Ez csak egy az egy milliárd kérdésből, amit ezzel kapcsolatban kaptam. :) Nem lehet nem szeretni egy olyan rajongótábort, amit ennyire érdekel a tény, hogy valaki védekezik a Pokolban.
Hallottam egy teóriát, ami szerint Jace Alec óvszerét lopta el, amíg ő aludt, és igazából nekem tetszik, de valójában Jace az a fajta srác, akinél van óvszer. Igen, nem sok mindent tudtak csinálni Claryvel az utóbbi időben, de Jace dolgozott az ügyön és úgy gondolta, jobb ha nem éri őket felkészületlenül, ha esetleg sikerül megoldani a tűz problémát.
Nem kell óvszert csomagolnia a Pokolba. Csak arra volt szükség, hogy ne álljon meg, mielőtt a Pokolba indultak, csak azért, hogy kivegye az óvszert a zsebéből/tárcájából/fegyverövéből/katonai zsákjából, ami már amúgy is ott volt. És milyen jó, hogy volt nála! Azt hiszem, Clary nem olyan lány, aki belement volna a védekezés nélküli szexbe, még a Pokolban sem. :)
(Ami a fogamzásgátló rúnát illeti, a Bukott angyalok városában van róla szó, Izzy megjegyzi, hogy nincs ilyen.)

2 megjegyzés:

  1. 2x el kellett olvasnom ezt a részt, mert nemhittem a szememnek, hogy komolyan gondolja a foil-cracking részt. Mindenesetre pont olyan lelohasztó volt, mintha ténylegesen ott lettem volna :-) Persze értem én, hogy a tiniknek fel kell hívni a figyelmüket a megelőzésre, de 5 kötete vártam erre a jelenetre. Hát nem agyonvágta a hangulatot?!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még csak most értem a végére, kicsit késve érkezett meg, talán azért lesz, aki olvassa.
      Teljesen igazad van, szerintem is hazavágta a jelenetet. Pontosan, 5 köteten rágtam végig magam, és annyira-annyira vártam, erre puff... Még jó, hogy Will és Tessa korában nem volt még óvszer. Azóta újra és újra elolvastam, mert egyébként csodálatos jelenet, a foil-cracking részt kihagytam. Nehogy már ettől váljon valóságossá Clarynek, hogy tényleg megtörténik!!!

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets