Blogger Widgets

2014. május 19., hétfő

Azonosítatlan részlet


Sziasztok!

Kaptunk Cassie-től egy újabb részletet, ám ezúttal azonosítatlan részletről van szó. Nem kizárt, hogy ez azt jelenti, hogy egy kimaradt jelenet lehet akár, mert az azért elég egyértelmű, hogy a TMI-hoz kapcsolódik. Bane krónikák nem lehet, tehát marad a TMI. Viszont ha CoHF részlet lenne, akkor el is árulhatta volna. 

Mindenesetre ami biztosnak látszik, hogy vagy CoHF vagy valamilyen kimaradt jelenet.


"- Helló, Magnus! Itt Simon. Ismersz. Vagyis, Soamesnak hívtál, amikor utoljára beszéltünk, de mégis csak együtt lógtunk. Azért hívlak, hogy, ö... hogy... és bocsi, ha ez nem tartozik rám, de azt szeretném mondani, hogy talán visszafogadhatnád Alecet.
- Szerintem jót tenne a morálnak. Őszintén  szólva Alec nagyon szemét volt Claryvel, amikor először találkoztak, és ha megint olyan szúrós lesz, komolyan nem tudom, Clary mit fog tenni a végén. Akkoriban Clarynek jóval kevesebb fegyvere és jóval kevesebb bátyja volt.
- Ezúttal más. A barátja lángokban áll. Elég gondja van enélkül is. Azt hiszem, csak azt akarom mondani, hogy mind nagyon értékelnék, ha ennyit tennél a csapatért.
- Nem mintha része lennék az Árnyvadász csapatnak. Az Árnyvadászok nem hagyják, hogy vámpírok álljanak a csapatba.
- Ez az üzenet valószínűleg nagyon önzőn hangzik, és talán őrültnek is. De tényleg rosszul érzem magam Alec miatt. Jó srác. Sokkal kevésbé idegesítő, mint Jace. Mindig úgy éreztem, hogy ha lenne rá lehetőségünk, akár barátok is lehetnék. Vagy akár testvérfélék. Talán lehetnénk testvérfélék, akik együtt lövik sorban a nyilakat.
- Ezen a ponton talán már egyértelmű, mindenesetre Isabelle kényszerített, hogy felhívjalak."

3 megjegyzés:

  1. Szerintem CoHF,mert azt mondja,hogy a barátja "lángokban áll",mármint Jace,és akkor lehetne ez egy utalás a könyvre. Meg Isabell és Simon meg a jól vettem ki,együtt vannak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Attól még lehet COHF kimaradt jelenet.

      Törlés
  2. hú, hát ez elég zavaros. nem is igazán fogtam fel így első olvasásra. :/ De szerintem is CoHF. bár nekem tetszik mert olyan semmilyen...

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets