Blogger Widgets

2014. április 2., szerda

CoHF hírek


Sziasztok!

Cassie bejelentette, hogy hivatalosan is megkezdődött a visszaszámlálás a Mennyei tűzig!

A megjelenésig minden kedd #TMITuesdays lesz, azaz Cassie minden kedden valamilyen CoHF infóval jelentkezik. 

Elindult a beágyazható visszaszámláló is, amit utólag engedelmetekkel nem teszek ki csak poszton belül, mert sajnos recseg-ropog, és ebből már akadtak gondok az oldalon korábban is. (Minden panaszkodott, hogy lassan tölt be meg idegesítő a hang. Akkor a Bane krónikákat számoltuk vissza.)

A reklámszöveg egyébként The end is also the beginning, azaz A vég a kezdet is.


Ezenkívül kaptunk egy Cassandra Jean fanartot is, ez az egyik a 10 illusztrációból, amelyeket a CoHF-hez készített.


3 megjegyzés:

  1. Úúúú.... Már alig vááárooom *___*
    Amúgy új fan vagyok Hali :)

    VálaszTörlés
  2. Jajj de várom már !!! :))

    VálaszTörlés
  3. Hali!
    Én is várom már nagyon, de sajna kicsivel többet mert az angol az nem az én asztalom :S...
    Viszont addig is elölről elkezdtem olvasni a CoB-t. Még sohasem olvastam el 1 könyvet 2x. Illetve megpróbáltam és nem volt olyan hatással rám.... De most! Olyan mintha először olvasnám!!!! :) Varázslatos!!!!
    Amúgy Gergőnek küldeném a sok-sok pozitív energiát a fordításhoz! Üzenném neki, hogy nyugodtan végezze azt a precíz munkát amit megszoktunk tőle. Türelmesen kivárjuk. (Legalábbis én tuti ;) )

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets