Blogger Widgets

2014. március 30., vasárnap

Cassie válaszolgatott Twitteren


Sziasztok!

Cassie válaszolt néhány rajongói kérdésre Twitteren. Utólagos engedelmetekkel a Teen Wolf kérdéseket nem fordítom, ha kíváncsiak vagytok rájuk, akkor Cassie Twitter oldalán megtaláljátok. 

Ami viszont érdekes:

Jace megint meg fogja változtatni a vezetéknevét? Lewisra változtatja majd, hogy közelebb érezhesse magát Simonhoz. 

Illetve még annyit megismételt, amit már korábban is tudtunk, hogy a TDA és a TLH olyan kapcsolatban lesznek, mint amilyenben a TID és a TMI voltak.

9 megjegyzés:

  1. ugye ez csak vicc hogy jace lewis lesz a neve? mert szerintem nevetséges lenne és abszurd. Közelebb? minek... -.- remélem hogy ez csak kacsa. röhejes volna ha nem.

    VálaszTörlés
  2. Ez, hogy közelebb érezhesse magát Simonhoz, kicsit furán hangzik. Rossz előérzetem van. :(((

    VálaszTörlés
  3. Ezt nyilvánvalóan viccnek szánta, azt hittem, ez mindenkinek egyértelmű. :)
    Nem akart válaszolni, de ahelyett, hogy azt írta volna, hogy nem válaszol, bedobott egy vicces választ...

    VálaszTörlés
  4. Nekem leesett a poén... nem értem más miért gondolt egyből arra, hogy kacsa...
    Ezen az oldalon én még kacsával ( a Willes posztokon kívül) nem találkoztam :D

    VálaszTörlés
  5. Poén leesett :) De valahogy a kérdéssel nem vagyok kibékülve! Jace nem azért "változgatja" a nevét, mert olyan kedve van.....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilván nem, de ő dönti el, melyik vezetéknevet használja. Magyarul ő dönt arról, hogy marad Lightwood vagy felveszi a Herondale nevet.

      Törlés
    2. :))) Én a Herondale-re voksolnék! (Pokoli Szerkezetek után szabadon...:) )
      Tényleg! Nem volt valahol ilyen, hogy rajongót szerint melyik nevet kellene felvennie? Kíváncsi lennék az eredményre. :)

      Törlés
  6. Oké, így utólag leesett. Na, lassú a felfogásom. ;)

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets