Blogger Widgets

2014. január 15., szerda

CoHF borító!




További frissítés várható infókkal, elemzéssel!

Tehát, ahogy láthatjátok, az előzetes jóslatoknak igaza lett!
Clary és Sebastian

Bár egyelőre nem látom élesen és jó minőségben a borítót, azért néhány gondolat:

  • Sebastiannek ugyanolyan fegyvertartója van, mint az Üvegváros borítóján, de a kard nem ugyanaz. HIVATALOS! CASSIE MEGERŐSÍTETTE, HOGY CLARY ÉS SEBASTIAN VANNAK A BORÍTÓN
  • Sebastian szárnya is felvet kérdéseket. Miért van szárnya? És van-e jelentősége annak, hogy fekete vagy ezt csak az árnyék teszi? Érdekesség: Clarynek volt egy álma, amiben Sebastiannek fekete szárnyai voltak.
  • Clary fehéret visel, ami a gyász színe. Bár az is igaz, hogy a fehér szín használata szép ellentétet teremt a "gonosz" és a "jó" között, ebben az esetben Sebastian és Clary között. 
  • Clary kezében nem szeráfpenge van, ezt Cassie megerősítette.

A belső borítóról ITT olvashattok. 

13 megjegyzés:

  1. Mint ne mondjak, az lett, ami várható, de nekem pl a 5.-é sokkal jobban tetszett volna zárórésznek. Tudom, hogy ez sötét, és logikailag is ez passzol, de akkor is. Amúgy a színei szépek, nekem csak a beállítás nem tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Uff... Szívenütő! :D Nekem nagyon bejön! :D

    VálaszTörlés
  3. Logikailag oké, meg örülök Sebastiannek, de... nem is tudom. Nekem ez most nagyon nem jön be... Eddig igazi embereknek tűntek, most Sebastian (talán a kép minősége miatt?) valahogy groteszk, elcseszett festménynek tűnik, mintha kifolyt volna a fekete festék...
    De mint mondani szokás, ne a borítójáról ítéld meg a könyvet.

    VálaszTörlés
  4. sok helyen olvasom h clary megalmodta ezt a jelenetet de en nem emlekszem ilyenre:/

    VálaszTörlés
  5. Azt hiszem az Üvegvárosban van az a jelenet amikor álmodik:) Amúgy, nekem nagyon nem jön be... Jobbat képzeltem..

    VálaszTörlés
  6. Clary kezében szerintem angyalvérbe mártott penge van (ami szerepelt a CoLS-ban is) és szerintem Sebastianhoz lesz majd valami köze :$$

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, szép lett a borító, bár nem volt nagy meglepetés. Én csalódtam, hogy végül is az egész nagyon sablonos. Jace - Clary - Sebi - Clary/Simon - Clary/Jace - Sebi/Clary. Értem én, hogy ők végül is a főszereplők, de szerintem ez akkor is lehangoló így.

    VálaszTörlés
  8. a fekete szárnyakat nem értem. sebastian démon, inkább esélyes hogy clary-nek és jace-nek lesznek szárnyaik a könyv végén, mint sebastiannak. fura a borító. nekem se nyerte el a tetszésem, a beállítással van a probléma szerintem is. azért nem rossz, de remélem magyarban is kihajtható lesz a könyv. én meg egyébként utolsó borítón clary, jace-t és sebastian-t képzeltem volna el. na mind1

    VálaszTörlés
  9. az animált borító egész jó. itt egy link: http://1.1.1.5/bmi/25.media.tumblr.com/16ac22f23569aeb75b87412eaea9a084/tumblr_mzf7y2gGTZ1s0wztlo1_500.gif

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is, már megosztottam korábban a Tumblr oldalunkon. :)

      Törlés
  10. Deszy! ezt letudnád fordítani? http://24.media.tumblr.com/2b70202607e7c9b612735ff5dd9bae83/tumblr_mzfhkxNiuh1sxzf5io6_1280.png
    a szöveget onnan hogy darkness. köszi!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már lefordítottam korábban: http://www.vegzetereklyei.net/2013/05/mennyei-tuz-varosa-elso-szinopszis.html

      Törlés
  11. Gyönyörű lett a borító, és remélem minden kérdésre minél hamarabb választ kapunk!

    VálaszTörlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets