Blogger Widgets

2013. szeptember 3., kedd

Árnyvadászok és a tiltott szerelem


Sziasztok!

Ez is a Tumblr-ről származik:

Edmund: Beleszerettem egy mondénba.
Will: Nos, én beleszerettem a parabataiom menyasszonyába.
Cordelia: Én beleszerettem a parabataiom bátyjába!
Jace: Én beleszerettem a lányba, ki a húgom volt, legalábbis ezt mondták. Ezt übereljétek!
Emma: Beleszerettem a parabataiomba.
Mindenki: ...

(Ha valaki nem tudja, Edmund Herondale Will édesapja, Cordelia a TLH egyik szereplője lesz, Emma pedig a TDA főszereplője.)

2 megjegyzés:

  1. Cordelia szerelme miért tiltott? Az árnyvadászok nem szerethetnek bele a parabataiuk testvérébe?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, azt nem nevezném tiltottnak, csak furcsa szituációnak.

      Törlés

Rendeljétek meg innen Cassie könyveit!

Blogger Widgets